|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De lijst: intro/DARK AGE VICIOUS CIRCLE CHAOS SILENT EMPIRE EPITAPH Intro/CARNAL INCARNATION Intro/SHADOWFEAR SOTHIS REIGN FOREVER WORLD Intro/REBORN IN FLAMES CRUCIFIED ONES BLOOD OF KINGU Intro/HELLELUYAH FRACTAL LIGHT Intro/THE BOOK WINGS -------------------------- Intro/THIS IS WAR/LEAD US! |
|
De line up van Antwerpen geeft je ook waar voor je 15 euro: Unleash the fury Battalion Emeth Moker (Jim Tv showcase (?)) In-quest Sear bliss Inhume General Surgery Inactive messiah Devian Septic Flesh Vader The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sja da's wel een beetje scheef ja. Leeuwarden was 16 eurie.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Mwah.. In Hof Ter Loo kan dik 1000 man. Dat zie ik in Leeuwarden niet gebeuren |
|
Nee da's waar. Ik klaag ook niet hoor Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Maar het was een gezellig feestje daar in Antwerpen!!! @Muti |
|
Inderdaad, Septic Flesh en Vader vond ik er wel met kop en schouders bovenuit steken. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Absoluut! Ik heb alweer trek in een broodje lambal hehe Wij kwamen aan tijdens In-quest, wat best aardig overkwam, daarna Sear Bliss gekeken, maar de schuiftrompet (bombardon?) speelde per nummer telkens ' t zelfde stukje wat vrij vervelend werd; ze vertelden er net een rit van 15 uur uit Hongarije erop te hebben zitten en die vermoeidheid speelde ze vast parten. Inhume was echt briljant! Swingende riffs en enthousiaste zangers; topvermaak! General Surgery verbleekte mi hierbij enigszins waarna ik me ietwat verbaasde over de vraag naar toegiften achteraf. Inactive messiah kan ik ook Inactive mesSAAI noemen; eentonige zanger die over de hele band heen krijst..zwak geluid..nee dit overtuigde niet bepaald. Devian kende ik niet; Legion was lekker fanatiek bezig en zijn stem klonk wel ok eigenlijk, maar de pit was ondertussen een glijvloer geworden dus de mensen donderden met bosjes om. Ik vond de muziek wel aardig maar het deed me niet echt veel op dat moment; keertje studiowerk luistern. Septic Flesh was weer briljant!! Veeel te korte set uiteraard in vergelijking met hun headline show, maar het knalde voorin te gek! Mooie presentatie ook van de zanger. Ik hoorde dat ze in december wer komen!! Hopleijk weer met meer nummers en hopelijk een partijtje oudjes erbovenop!! Vader heb ik vanaf een afstandje beetje gekeken; het was ondertussen veel te gezellig bij de bar! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-04-2008 23:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisteren naar dit pakje bands geweest in the Underworld in Londen. Inactive Messiah was matig, Devian net iets minder matig, Septic Flesh goed en Vader ultiem. Van zo'n intense pot knuppelwerk kan ik echt geen genoeg krijgen, heerlijk. En de bussen meegereisde Poolse fans maakten er één grote moshpit van. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |