|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, goeie, strakke band Maar na een paar cd's wel veel van hetzelfde. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jammer dat de muziek niet half zo gaaf is als de tattoos van die kerel op de foto... Fuck the world and fuck you |
|
Fijne band ja. Lekkere bak herrie. Tijd niet meer geluisterd alleen. Misschien vanmiddag Abrah Kadavra/Ma belle scapelle cdtje weer eens afstoffen, volgens mij staat die al 5 jaar stof te vangen haha. Life doesn't get much better than this! |
|
Jezus tering, Hypnos zou al een ban moeten krijgen vanwege zijn gaye topictitels. Speed thrash Forever!!!!! Kom op zeg, je bent geen 12 meer Zenial |
|
je kan zeggen wat je wil van hypnos, bij hem gaat het tenminste wel nog om de muziek hier op t forum. Fuck the world and fuck you |
|
Klopt, allang mooi dat er weer eens wat muziektopic gepost worden (heb zelf de hoop al opgegeven, aangezien niemand mijn muzieksmaak/bands weet te waarderen ) On-topiek: Cd maar eens aangezet. Goeie shit, het beukt nog steeds lekker. Misschien maar eens wat later werk van ze checken. Life doesn't get much better than this! |
|
ooit eens live in baroeg gezien daarna nooit meer wat van gehoord, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mja, heb die cd ook al een jaar of 5/6 (cheapass uit een of andere cdbak geplukt) en daarna weinig meer van vernomen. Tot ik dit topic las. Hulde aan Hypnos dus Life doesn't get much better than this! |
|
hehe ja. ik mis toch echt wel een bak agressie in de muziek...maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.ik geef het nog eens een slinger. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mja, zoals ik zei, ik heb alleen oud spul van ze, dus over het nieuwe werk kan ik weinig zeggen. Abrah Kadavrah beukt wel lekker eigenlijk. Productie is niet al te best, maar acht, daar doen we niet moeilijk over. Life doesn't get much better than this! |
|
nee, productie boeit mij ook weinig...als je muziek blaast dan blaast het, kut productie of niet. Fuck the world and fuck you |
|
under the blade ja...die had die maat van me gekocht omdat ie maf was van DF en dat ie dacht dat defleshed dan ook wel zo zou klinken met die drummert erbij. Fuck the world and fuck you |
|
quote: IS OOK ZO!!!!! je moet trouwens Sportlov es checken!!! BTW, jullie lieverds zijn behalve zenial he's old! signature |
|
quote: hunter killer, UNDER THE BLADE!!! de drumsolo's zijn zot!!! en in mindere mate Royal straight flesh signature |
|
Fijne muziek |
|
Ik ken eigenlijk vooral Fast forward omdat ik het nummer 'The iron and the maiden' dat toen op een sampler stond wel vet vind; verder toch nogal eentonig. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik ben ook oud. Under the blade is werkelijk een spectaculaire plaat, die heb ik indertijd he-le-maal grijs gedraaid. Het wordt tijd om dat maar weer eens opnieuw te doen, in geen jaren meer geluisterd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
dat ken ik! man, en die Sepultura cover - beneath the remains signature |
|
Zo dit klinkt heel erg gaaf Toch maar eens een paar albums van binnenslingeren. |
|
zeker doen!!! signature |
|
wat geil ik hierop Matte Modin is Goddrummer [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-02-2010 13:37] signature |
|
Mss komen ze wel weer bij elkaar nu Matte uit DF gezet is..? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Matte zit al een tijdje bij raised Fist nu ma die laatste sukkkkte zo erg, ik hoop dat hij zelf vertrekt signature |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Weer een lekkere rampestaper. bub |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |