|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk weer ! lampje |
|
WAT??? zijn ze weer actief???? signature |
|
YESSSSSSSSSSS signature |
|
Wat een sound zeg, dik When your people matter, menstrual health matters |
|
lekker. bub |
|
lampje |
|
quote: Deze drummer is goed, hè? Ik vraag het aan jou, ik vind hem heel goed en best bepalend voor hun geluid. Maar ik heb er geen verstand van. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klinkt effectief. En alsof ik iets gemist heb. |
|
Under The Blade destijds grijs gedraaid. Supervet album, was een tip van ene 'webblaster wim'...... quote: Geen verstand van?!!?!? Wim, als het rockt, dan rockt het!!!! Maar het is sws zeer snel en impressive. Maar ik ben zelf altijd voornamelijk onder de indruk geweest van de riffs, fvcking slachtgitaar!!!! lampje |
|
quote: Matte is echt één van de aller aller allerbesten. Passage bij Dark Funeral was geen toeval. die intro ... 1997 represent [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-09-2022 9:42] signature |
|
quote: Oh, echt waar? Lol, nice! quote: Ja, de riffs. Bruut maar tegelijkertijd toch melodisch. Dat laatste valt amper op en dat is juist zo gaaf. Wat een goede band is dit toch. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waarom post die webblaster wim hier eigenlijk niet meer? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die was toen al zo oud, die is al lang dood. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En beuken maar weer. Weer een heerlijk nummer. bub |
|
yup yup yup signature |
|
Lekkerrr. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |