IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Defleshed - Speed thrash Forever!!!!! Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2008 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Genre(s)
Thrash/Death Metal
Origin Formed in Last label Status
Sweden (Uppsala, Uppland) 1991 Regain Records Split-up
Last known line-up
Gustaf Jorde - Bass, Vocals
Lars Löfven - Guitar (Sportlov)
Matte Modin - Drums (ex-Dark Funeral, ex-Infernal (Swe), Sportlov, Nonexist)



In November of 2005 Gustaf announced that Defleshed has officially split-up. A Farewell show was planned for December 25th, 2005 in Uppsala, Sweden. If possible the band were to continue with their U.S tour in the Spring of 2006 before the end.

--------------------------------------------------------------------------------

Discography


Defleshed Demo, 1992
Abrah Kadavrah... Demo, 1992
Obsculum Obscenum Single, 1993
Body Art Demo, 1993
Ma Belle Scalpelle EP, 1994
Abrah Kadavrah Full-length, 1996
Under The Blade Full-length, 1997
Death... The High Cost Of Living Live album, 1999
Fast Forward Full-length, 1999
Royal Straight Flesh Full-length, 2002
Reclaim the Beat Full-length, 2005



Under the blade, met Matte Modin, nu Dark Funeral drummer, is spectaculair! Eén van mijn favo cd's ever!



Gustav is supersympathieke gast, en vocaal enorm sterk en verstaanbaar


HULDE!!!





signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-01-2008 13:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, goeie, strakke band

Maar na een paar cd's wel veel van hetzelfde.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 13:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

jammer dat de muziek niet half zo gaaf is als de tattoos van die kerel op de foto...


Fuck the world and fuck you


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-01-2008 13:43 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Fijne band ja. Lekkere bak herrie. Tijd niet meer geluisterd alleen. Misschien vanmiddag Abrah Kadavra/Ma belle scapelle cdtje weer eens afstoffen, volgens mij staat die al 5 jaar stof te vangen haha.


Life doesn't get much better than this!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-01-2008 13:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Jezus tering, Hypnos zou al een ban moeten krijgen vanwege zijn gaye topictitels. Speed thrash Forever!!!!! Kom op zeg, je bent geen 12 meer


Zenial


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 13:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

je kan zeggen wat je wil van hypnos, bij hem gaat het tenminste wel nog om de muziek hier op t forum.


Fuck the world and fuck you


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-01-2008 14:01 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Klopt, allang mooi dat er weer eens wat muziektopic gepost worden (heb zelf de hoop al opgegeven, aangezien niemand mijn muzieksmaak/bands weet te waarderen )

On-topiek: Cd maar eens aangezet. Goeie shit, het beukt nog steeds lekker. Misschien maar eens wat later werk van ze checken.


Life doesn't get much better than this!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 14:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ooit eens live in baroeg gezien daarna nooit meer wat van gehoord, hehe.


Fuck the world and fuck you


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-01-2008 14:03 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 15 januari 2008 14:02 schreef mental het volgende:
ooit eens live in baroeg gezien daarna nooit meer wat van gehoord, hehe.


Mja, heb die cd ook al een jaar of 5/6 (cheapass uit een of andere cdbak geplukt) en daarna weinig meer van vernomen. Tot ik dit topic las. Hulde aan Hypnos dus


Life doesn't get much better than this!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 14:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe ja. ik mis toch echt wel een bak agressie in de muziek...maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.ik geef het nog eens een slinger.


Fuck the world and fuck you


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-01-2008 14:06 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 15 januari 2008 14:05 schreef mental het volgende:
hehe ja. ik mis toch echt wel een bak agressie in de muziek...maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.ik geef het nog eens een slinger.


Mja, zoals ik zei, ik heb alleen oud spul van ze, dus over het nieuwe werk kan ik weinig zeggen. Abrah Kadavrah beukt wel lekker eigenlijk. Productie is niet al te best, maar acht, daar doen we niet moeilijk over.


Life doesn't get much better than this!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 14:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nee, productie boeit mij ook weinig...als je muziek blaast dan blaast het, kut productie of niet.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 14:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

under the blade ja...die had die maat van me gekocht omdat ie maf was van DF en dat ie dacht dat defleshed dan ook wel zo zou klinken met die drummert erbij.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2008 17:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2008 14:33 schreef mental het volgende:
under the blade ja...die had die maat van me gekocht omdat ie maf was van DF en dat ie dacht dat defleshed dan ook wel zo zou klinken met die drummert erbij.


IS OOK ZO!!!!!


je moet trouwens Sportlov es checken!!!



BTW, jullie lieverds zijn

behalve zenial

he's old!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2008 17:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2008 14:01 schreef H-K het volgende:
Klopt, allang mooi dat er weer eens wat muziektopic gepost worden (heb zelf de hoop al opgegeven, aangezien niemand mijn muzieksmaak/bands weet te waarderen )

On-topiek: Cd maar eens aangezet. Goeie shit, het beukt nog steeds lekker. Misschien maar eens wat later werk van ze checken.


hunter killer,

UNDER THE BLADE!!! de drumsolo's zijn zot!!!

en in mindere mate Royal straight flesh


signature


piet van griet
Usericon van piet van griet
Posted 15-01-2008 17:14 by piet van griet Wijzig reactieProfiel van piet van grietQuote dit bericht

Fijne muziek


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-01-2008 17:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ken eigenlijk vooral Fast forward omdat ik het nummer 'The iron and the maiden' dat toen op een sampler stond wel vet vind; verder toch nogal eentonig.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-01-2008 17:41 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 15 januari 2008 17:06 schreef Hypnos het volgende:
IS OOK ZO!!!!!


je moet trouwens Sportlov es checken!!!



BTW, jullie lieverds zijn

behalve zenial

he's old!


Ik ben ook oud.

Under the blade is werkelijk een spectaculaire plaat, die heb ik indertijd he-le-maal grijs gedraaid.

Het wordt tijd om dat maar weer eens opnieuw te doen, in geen jaren meer geluisterd.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2008 18:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat ken ik!


man, en die Sepultura cover - beneath the remains


signature


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-09-2009 19:19 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo dit klinkt heel erg gaaf Toch maar eens een paar albums van binnenslingeren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-09-2009 20:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker doen!!!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2010 13:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



wat geil ik hierop

Matte Modin is Goddrummer

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-02-2010 13:37]


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-02-2010 16:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mss komen ze wel weer bij elkaar nu Matte uit DF gezet is..?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2010 16:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Matte zit al een tijdje bij raised Fist nu
ma die laatste sukkkkte zo erg, ik hoop dat hij zelf vertrekt


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-02-2021 20:38 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-02-2021 20:45 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Weer een lekkere rampestaper.


bub


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen