|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha, écht, om de zoveel tijd komt er weer zoiets naar boven en keer op keer is het enige wat je voorspeld gaat krijgen dat je een 4 gaat halen voor je profielwerkstuk kies toch een fatsoenlijk onderwerp. de metalheads zijn veranderd maar de wereld ook, ga je ook de hele wereld ernaast leggen? Je moeder. |
|
quote: Kleine tip: Zoek eens "Metal: A Headbangers Journey" uit de videotheek of DVD-winkel, die geeft een aardig uitgebreid overzicht over het hoe en wat rond de metal! Niet volledig, maar ook zeer goed te kijken voor de niet-metal liefhebber.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Uhmmz, wat is de relevantie van een onderzoek als dit? What's next, de invloed van de Dolly Dots op het verval van de hedendaagse maatschappij onderzoeken? Life doesn't get much better than this! |
|
Zoek eens op de tig eerde 'originele' vragers: http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=profi%25&what=title&sort=time Enne...metalheads zijn en waren grotendeels gay. Er is niks veranderd. Oh...een onderzoek doen over je hobby is een ding maar een onderzoek doen over je hobby zonder enig concreet doel is...nutteloos. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De hele scene draait in principe om het in stand houden van de jaren 80. Bezoek een willekeurig concert en je hebt het gevoel dat je 20 jaar terug gaat in de tijd. |
|
quote: BEdankt voor de tip, maar ik heb hem al thuis! |
|
en wat chelman zegt. wat is je doelstelling? welke aspecten wil je belichten? hoe wil je dit meetbaar maken? enz Je moeder. |
|
62%, trouwens. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bedankt voor de tip! Oohjaa, ik moet eerlijk bekennen dat mijn 'hobby' ligt in de klassieke muziek(A) maar je moet wat voor een profielwerkstuk toch? |
|
daten? P: Je moeder. |
|
quote: Daaruit moet je dan al een heel stuk wijzer worden denk ik zo.... En misschien nog een paar concertjes mee weten te pakken zodat je de sfeer zelf beter kan omschrijven ipv het horen van anderen.... |
|
quote: Eerst 'Foto?', Jaap. |
|
oja kut Je moeder. |
|
Edit: Laten we het allemaal een beetje anoniem houden. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-01-2008 18:53] |
|
Die van de lange haren is lastig, zeker omdat je dan moet vaststellen wat je nog metal vind, metalcore trekt namelijk het gemiddelde drastisch omlaag mocht je dit ook metal vinden. En alle scenes vinden. In de obscuurdere hoeken van de death metal is een kale kop volgens mij ook meer ingeburgerd. |
|
In principe maken mensen zonder lang haar natuurlijk gewoon geen deel uit van de scene. |
|
Binnenkort is en er een docu op nederland 3 over het ontstaan van de rock/metal. Misschien de moeite waard. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Haha de ene keer is het een profiel werkstuk, de andere keer zoeken ze mensen om te intervieuwen... We zijn ook gewoon mensen hoor Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik denk dat dit een betere tip is: http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=metalfans&what=title&sort=time The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: We nemen aan aantal aspecten uit de metal, bijvoorbeeld kleding, reacties/acceptatie van 'buitenstaanders' en religie. (kprobeer niet te generaliserend te zijn... ) En wat je eerder zij, ik ga de wereld/maatschappij er inderdaad naastleggen. Tuurlijk moet je daarmee rekening houden. |
|
quote: +1. Daarbij is ergens deel van uitmaken gay en overrated. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Precies, kaf van het koren scheiden, kortharig werkschuw tuig weren uit de scene? |
|
Wim! Die loopt al rond sinds het begin van de blues. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik heb even gekeken en inderdaad op donderdadg 24 januari staat er een docu gepland. Super! [Dit bericht is gewijzigd door Rach-l op 16-01-2008 18:54] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |