|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee! Zelfs ik heb de begintijd van black sabbath niet meegemaakt. Cooperfan? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Marcel Coenen is toch ook best oud? |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik kan je wel vertellen dat er relaties zijn tussen klassiekemuziek en metal. Er wordt iig aardig wat gekopieerd uit de klassiekemuziek, misschien dat je daar nog interessante relaties kan leggen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Basssisten hebben meestal een kale kop. Toestenisten ook best vaak. Gitaristen hebben lang haar en proberen altijd zo stoer mogelijk te kijken. dus |
|
quote: Dat klopt inderdaad! Misschien dat ik mijn interesse in metal te danken heb aan mijn voorliefde van klassieke muziek. Meestal wordt er vreemd opgekeken als ik zegt dat ik van klassiek èn metal houdt |
|
quote: Nee hoor... Jij moet meer bands leren kennen. Het is de lichtinval ;') |
|
dat jou neukertje lang haar heeft, wil niet zeggen dat alle bassisten lang haar hebben Je moeder. |
|
lang haar, wat vreselijk. Fuck the world and fuck you |
|
zoals een wijs man ooit zei: lang haar is voor vrouwen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-01-2008 19:44] Je moeder. |
|
quote: he dat is al uit hoor hehe En als ik kijk naar andere bands die hebben ook niet altijd kale bassisten. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 16-01-2008 19:45] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: oja Je moeder. |
|
quote:wat je zegt! dat haren kammen, vreselijk!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: niet altijd of nooit? maar instrument en lang haar heeft geen fuck met elkaar t maken heb ik het idee. hoewle je met kort haar (of lang in staart) je instrument wel beter ziet hehe Je moeder. |
|
quote: En je trekt niet al je haren eruit!! Het is de lichtinval ;') |
|
haha ja klopt. ooit eens bij hell militia een bassist gruwelijk gemarteld gzien toen die met zn haar vast zat in de kam van de gitaar van de nogal wild bewegende buurman auch... Je moeder. |
|
quote: |
|
staat ook op de site van de frontline geloof ik, even zoeken hebbes: http://www.youtube.com/watch?v=MyDba4BSGXc wel vette show, ook het enige nummer wat ik van ze zag, best balen achteraf... hm, geen idee mer wat er nog mer was toen trouwens, volgens mij demoncy en krieg maar zeker weten doe ik het niet meer... edit88: viel trouwens nog wel mee die pijn maar wel lekkere chaos [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-01-2008 19:54] Je moeder. |
|
quote: Nee, maar het is een leuk stereotype. dus |
|
alleen jammer dat het geen stereotype is [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-01-2008 21:42] Je moeder. |
|
metal, ik kan er niets mee. Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb begrepen dat bij een R&B concert 93.8% van het publiek en de bands bonenplukkers zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Al die knakkers hebben ineens kort haar en nu is lang haar opeens voor vrouwen, heb je toch lekker een paar jaar als vrouw rondgelopen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-01-2008 21:55] |
|
ik loop er helemaal bij als een vrouw, ik heb lang haar en zelfs meer borsten dan de gemiddelde vrouw,in de supermarkt bijvoorbeeld zie ik ze altijd jaloers naar mijn borstjes kijken. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |