|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Promo in huis Mini aardbeving op een schijfje |
|
En nieuwe nummers online op Myspace. Effe chekken. |
|
Vind het best aardige muziek maar ik trek die jamey jasta gewoon niet zo best, kirk mag van mij wel alles zingen, domme mosh stem van die jamey trek ik niet zo goed, verder is Crowbar vetter als Hatebreed en KOS bij elkaar. |
|
laat naar je kijken, man ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: hehe ik hou gewoon niet van z'n stem, het is een goede zanger en in hatebreed doet hij het te gek maar ik geen fan van z'n stem. Daarintegen vind ik Kirk een godenstrot hebben |
|
Moshstem ik moet er ook niet van weten, maar de vette gitaren doen hun werk wel. dit gaat er wel in signature |
|
quote: Zeg dat wel! Hoe vaker ik naar dit album luister hoe beter ik het ga vinden. Wat een emotie zit hier toch in! De agressie van Hatebreed vult de depressie van Crowbar perfect aan. Dit album krijgt overal wat halfhartige reviews maar ik denk dat dat grotendeels komt omdat ze geschreven worden door Hatebreed fans (of Down fans) die niks van Crowbar kennen. Ik denk dat Kingdom of sorrow het meest losmaakt bij Crowbar fans. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Goede omschrijving Ik vind het ook een super plaatje geworden. |
|
quote:Zie mijn review |
|
Yup, sterke review. Eindelijk een review van dit album waarbij de reviewer bekend is met Crowbar. Lees dat wangedrocht op Metalfan maar eens. Daar wordt grotendeels alleen over Hatebreed gepraat en als het over Kirk Windstein gaat dan lijkt hij niet meer te zijn dan de gitarist van Down. Crowbar komt er amper in voor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zeg maar "fangedrocht" signature |
|
quote:Mja, idd geschreven door een Hatebreed adept, vraag me af waar hij vandaan haalt dat Jamey anders zingt dan normaal (ja trager duh), of hij kan de zangers niet uit elkaar houden. |
|
Waanzinnige plaat dit! Gaat wel een plaatsje in mijn jaarlijst behalen. Ik heb van de week de vinyl versie en het t-shirt maar gelijk besteld. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Klinkt wel leuk, met name de snelle stukken. Verder mijn ding niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hahaha, de snelle stukken zijn juist het minst.. Log, traag en zwaar moet het zijn!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat zeg ik, mijn ding niet I love speed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Gevalletje C.A.D? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Heb de cd nu een paar keer gehoord maar ik weet niet goed wat ik er van vind.. Toch wat te langzaam denk ik, verder best te doen.. |
|
quote: Als je drugs bedoelt, nee Het is allemaal wel lekker zwaar enzo, maar toch mis ik die "boost" zeg maar (lees: double bass, blastbeats) Daarnaast vind ik de zang echt afschuwlijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
KINGDOM OF SORROW Completes Work On New Album - Mar. 16, 2010 KINGDOM OF SORROW, the metal project created by Jamey Jasta (HATEBREED) and Kirk Windstein (DOWN, CROWBAR), has completed work on its second album for a tentative June release via Relapse Records. The CD was mixed by Chris "Zeuss" Harris at Planet Z Recordings in Hadley, Massachusetts. Commented Jasta: "I'm really excited about the KINGDOM OF SORROW album because I feel like I really went all out this time. I love the first album but I brought way better riffs to the table this time and really brought a different vocal style on a lot of tracks. I think this new album is much more memorable and that the songs are really catchy but still heavy and raw. "CROWBAR has some European touring to do but we may squeeze some KINGDOM OF SORROW shows in when I am not touring with HATEBREED this year." "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hellyeah! The trend is dead. |
|
Nou, vind er weinig aan eerlijk gezegd..heel die band. De combinatie Crowbar/Hatebreed komt op mij over als een moeras in een betonnen zwembad. Niet te doen dus.Geef mij maar Crowbar... Evil Dick |
|
Nice. Ik ben wel weer benieuwd. Het eerste album beviel goed. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |