IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Kingdom Of Sorrow (Hatebreed/Crowbar project) Vorige pagina | Volgende pagina
Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 17-01-2008 0:11 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2008 20:59 schreef Spirit In Black het volgende:

volgens moet jij aan de

Ik zie nu pas dat het verkeerd opgevat kan worden.
Ik heb niet opgezocht dat die gast van hatebreed er in meedoet, dat staat namelijk al in de topictitel. Ik heb opgezocht welke van de twee zangers dat stukje zingt dat ik niet mooi vind klinken.

dus

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 17-01-2008 7:31 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2008 0:11 schreef Reddy het volgende:
Ik zie nu pas dat het verkeerd opgevat kan worden.
Ik heb niet opgezocht dat die gast van hatebreed er in meedoet, dat staat namelijk al in de topictitel. Ik heb opgezocht welke van de twee zangers dat stukje zingt dat ik niet mooi vind klinken.

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-01-2008 15:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Promo in huis

Mini aardbeving op een schijfje

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-02-2008 12:29 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

En nieuwe nummers online op Myspace. Effe chekken.

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 24-02-2008 18:03 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Vind het best aardige muziek maar ik trek die jamey jasta gewoon niet zo best, kirk mag van mij wel alles zingen, domme mosh stem van die jamey trek ik niet zo goed, verder is Crowbar vetter als Hatebreed en KOS bij elkaar.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-02-2008 18:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

laat naar je kijken, man !

Fuck the world and fuck you

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 24-02-2008 20:10 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 24 februari 2008 18:11 schreef mental het volgende:
laat naar je kijken, man !

hehe ik hou gewoon niet van z'n stem, het is een goede zanger en in hatebreed doet hij het te gek maar ik geen fan van z'n stem. Daarintegen vind ik Kirk een godenstrot hebben

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2008 14:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Moshstem

ik moet er ook niet van weten, maar de vette gitaren doen hun werk wel.

dit gaat er wel in

signature

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-03-2008 20:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 26 januari 2008 15:05 schreef Jenje het volgende:
Promo in huis

Mini aardbeving op een schijfje

Zeg dat wel! Hoe vaker ik naar dit album luister hoe beter ik het ga vinden. Wat een emotie zit hier toch in!
De agressie van Hatebreed vult de depressie van Crowbar perfect aan.

Dit album krijgt overal wat halfhartige reviews maar ik denk dat dat grotendeels komt omdat ze geschreven worden door Hatebreed fans (of Down fans) die niks van Crowbar kennen.
Ik denk dat Kingdom of sorrow het meest losmaakt bij Crowbar fans.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-03-2008 18:37 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2008 20:59 schreef XnegativeX het volgende:
Zeg dat wel! Hoe vaker ik naar dit album luister hoe beter ik het ga vinden. Wat een emotie zit hier toch in!

Dit album krijgt overal wat halfhartige reviews maar ik denk dat dat grotendeels komt omdat ze geschreven worden door Hatebreed fans (of Down fans) die niks van Crowbar kennen.

Goede omschrijving Ik vind het ook een super plaatje geworden.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2008 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2008 20:59 schreef XnegativeX het volgende:

Zie mijn review

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-03-2008 21:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Yup, sterke review. Eindelijk een review van dit album waarbij de reviewer bekend is met Crowbar.

Lees dat wangedrocht op Metalfan maar eens. Daar wordt grotendeels alleen over Hatebreed gepraat en als het over Kirk Windstein gaat dan lijkt hij niet meer te zijn dan de gitarist van Down. Crowbar komt er amper in voor.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-03-2008 22:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 21:47 schreef XnegativeX het volgende:
Yup, sterke review. Eindelijk een review van dit album waarbij de reviewer bekend is met Crowbar.

Lees dat wangedrocht op Metalfan maar eens. Daar wordt grotendeels alleen over Hatebreed gepraat en als het over Kirk Windstein gaat dan lijkt hij niet meer te zijn dan de gitarist van Down. Crowbar komt er amper in voor.

zeg maar "fangedrocht"

signature

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2008 9:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 21:47 schreef XnegativeX het volgende:

Mja, idd geschreven door een Hatebreed adept, vraag me af waar hij vandaan haalt dat Jamey anders zingt dan normaal (ja trager duh), of hij kan de zangers niet uit elkaar houden.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-03-2008 16:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Waanzinnige plaat dit! Gaat wel een plaatsje in mijn jaarlijst behalen. Ik heb van de week de vinyl versie en het t-shirt maar gelijk besteld.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-03-2008 16:48 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Klinkt wel leuk, met name de snelle stukken. Verder mijn ding niet

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-03-2008 16:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hahaha, de snelle stukken zijn juist het minst.. Log, traag en zwaar moet het zijn!!

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-03-2008 16:51 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dat zeg ik, mijn ding niet
I love speed

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-03-2008 16:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 16:51 schreef Metalhead22 het volgende:

I love speed

Gevalletje C.A.D?

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-03-2008 16:55 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Heb de cd nu een paar keer gehoord maar ik weet niet goed wat ik er van vind.. Toch wat te langzaam denk ik, verder best te doen..

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-03-2008 16:57 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 6 maart 2008 16:54 schreef Staalman het volgende:
Gevalletje C.A.D?

Als je drugs bedoelt, nee
Het is allemaal wel lekker zwaar enzo, maar toch mis ik die "boost" zeg maar (lees: double bass, blastbeats)

Daarnaast vind ik de zang echt afschuwlijk.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-03-2010 22:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

KINGDOM OF SORROW Completes Work On New Album - Mar. 16, 2010

KINGDOM OF SORROW, the metal project created by Jamey Jasta (HATEBREED) and Kirk Windstein (DOWN, CROWBAR), has completed work on its second album for a tentative June release via Relapse Records. The CD was mixed by Chris "Zeuss" Harris at Planet Z Recordings in Hadley, Massachusetts.

Commented Jasta: "I'm really excited about the KINGDOM OF SORROW album because I feel like I really went all out this time. I love the first album but I brought way better riffs to the table this time and really brought a different vocal style on a lot of tracks. I think this new album is much more memorable and that the songs are really catchy but still heavy and raw.

"CROWBAR has some European touring to do but we may squeeze some KINGDOM OF SORROW shows in when I am not touring with HATEBREED this year."

Cees
Usericon van Cees
Posted 16-03-2010 22:42 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

hellyeah!

The trend is dead.

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 16-03-2010 22:43 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Nou, vind er weinig aan eerlijk gezegd..heel die band. De combinatie Crowbar/Hatebreed komt op mij over als een moeras in een betonnen zwembad. Niet te doen dus.Geef mij maar Crowbar...

Evil Dick

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-03-2010 23:44 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Nice. Ik ben wel weer benieuwd. Het eerste album beviel goed.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com