IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Kingdom Of Sorrow (Hatebreed/Crowbar project) Vorige pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2010 1:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Best aan redelijke cd die eerste heb hem ook, maar vind Crowbar en Hatebreed zelf toch interessanter.

Terzij de Horde
Usericon van Terzij de Horde
Posted 19-03-2010 15:40 by Terzij de Horde Wijzig reactieProfiel van Terzij de HordeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/terzijdehorde

Kingdom Of Sorrow. Crowbar verhatebreed. Niet te doen. Alsof je een moeras in een betonnen zwembad stopt.

edit: Haha, Crypt666, asice?

[Dit bericht is gewijzigd door Terzij de Horde op 19-03-2010 15:42]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2010 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

een moeras in een betonnen zwembad .. dat klinkt als een goede omschrijving

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 19-03-2010 19:00 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 19 March 2010 15:40 schreef Terzij de Horde het volgende:
Kingdom Of Sorrow. Crowbar verhatebreed. Niet te doen. Alsof je een moeras in een betonnen zwembad stopt.

edit: Haha, Crypt666, asice?
ja, en jij?@ asice bedoel ik

Evil Dick

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-04-2010 7:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat een lelijke voorkant...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2010 9:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL indeed .. nha ja, de muziek telt

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-04-2010 9:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

De titel is dan wel weer enorm gaaf...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2010 19:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind em tegenvallen

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-06-2010 8:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zit juist liever deze op dan de voorganger, hij klinkt meer in balans.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2010 8:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, ik vind em veel te gepolijst, te melodieus, te netjes.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-06-2010 8:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Qua geluid is hij erg lekker, de nummers sluiten ook meerop elkaar aan... hij is alleen wat meer up tempo dan hun debut.

Jij baalt gewoon dat Kirk maar inspiratie voor 2 nummers had.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-06-2010 8:49 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Een ja nee ja nee gesprek . Kingdom of Sorrow moet ik nog ontdekken, ik hoorde gister wel wat op youtube, maar dat vond ik vooral nogal hardcore gericht. Kirk maakt dat wel goed natuurlijk.

Ik ga niet aan jullie vragen welke plaat ik moet horen

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-06-2010 8:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jawel hoor, gewoon beide luisteren. Het feit dat ik laatste erg kan waarderen betekent niet dat de eerste slecht is. Die is namelijk ook heel erg goed.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2010 9:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon beide checken natuurlijk, ik vind de nieuwe alleen meer de melodieuze hatebreed kant op gaan, wat mij minder aanspreekt in ieder geval. Ik wacht dan liever de nieuwe Crowbar af, dat nieuwe nummer wat ze zaterdag speelde klonk weer heerlijk zwaar

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-06-2010 9:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

+1, Gruwelijk loom en lomp

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com