|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
+1! Je moeder. |
|
Dit weekend al weer, voor ons voor het eerst sinds ons eerste optreden weer in Hedon en op tijd zijn he mensen |
|
quote: Ik zal mijn best doen! Ik kijk uit naar jullie show, ik denk dat het een mooie metal avond word! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik heb me voorgenomen vandaag een kaartje te kopen! Echt wel zin in dit feestje! |
|
Ik ben er dus toch bij, hihi. Bankhangen all the way! Durven we een lijstje aan? Nee? ~ Nix ~ NGBM I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
~ Nix ~ NGBM ~ Moon [ ~ LL |
|
Whole lotta luv! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hahaha weer hele mixjes halve muntjes?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Dat zien we dan wel weer! Ik beloof niks! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik vind het een goed plan! |
|
quote: De dag dat er op ZM geen lijstjes meer worden gemaakt, dan is er echt iets aan de hand volgens mij |
|
halve liter wijn is toch veel lekkerder? |
|
quote: Nee joh passoa jus met een rietje Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
nog nooit geprobeerd eigenluk |
|
Moet je dan toch echt eens gaan doen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
doen we |
|
quote: Mijn lijstje is in ieder geval sierlijker! Mooie golfjes in plaats van korte streepjes. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehe dat is waar, je hoort mij verder niet klagen ook, zo lang die lijst maar langer word wij hebben in ieder geval zin om eens een goed potje te beuken, het is ook wel een beetje een invasie uit Kampen |
|
Ja, dat is dan wel een beetje jammer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nouja! Ik vind dat voor een stad die toch een beetje een reputatie heeft als vrome christelijke stad dat er toch wel best wat behoorlijke metalbands vandaan (zijn) gekomen. |
|
Inderdaad, met z'n Pieter Zandt. Maar ja, ik als Staphorstster mag daar weinig over zeggen geloof ik. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik bedoel maar Het is dat je het zelf zegt hehe |
|
Maar ik heb niet op de Pieter Zandt gezeten of een willekeurige andere Staphorster school. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ook niet hoor, haha ze zien me al aankomen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |