|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ah! Kijk, gezellige gezonde christen (no offence verder) |
|
Tijdsschematje? Wil wel eens zien of die laatste trein naar Ljouwert wat te doen is. |
|
90/100 Aardschok goede zaak |
|
Zozo, netjes, er zat dus toch nog wel wat geld in de TMDC bandpot. |
|
Nee, ik ken Haagsma niet. Wederom een bevestiging van Het Grote Gelijk |
|
quote: Dekker, doe eens wat. |
|
20.30-21.00 Erebus 21.15-22.00 Carnal Leftovers 22.15-23.30 The Monolith Deathcult www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:hotel frnkie is wel geopend voor u, indien nodig |
|
Aanwezig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
quote:Heb je ook room service Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
darkroomservice |
|
quote:vieze martini wel ff nahangen bij tjeu hé! hotshots Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
haha ja en, ja |
|
quote:Dat groene spul was ook wel aardig te drinken. Ik neem wel ff een voorraad mee Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Gááf dat je er weer bent!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:ja man.. ik moet jullie straks allemaal zo lang missen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wij jou ook Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:jullie kunnen altijd langskomen.. drankvoorraad moet immers ook aangevuld blijven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Gheheheheh, denk dat dat er voor mij niet inzit. Gelukkig zie ik je op Wacken.....Beerenburg olé olé. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:volgens mij zou je vent het niet zo erg vinden. liever een jagenmeister dan zaterdag alweer Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: INdd zaterdag al....zin an joh. En Mars zou het indd wel gaaf vinden, maar hij gaat al naar Denemarken met de camper. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Zin in |
|
Jups... me ook! Ze belden net nog of ik dan kon werken... Maar toen ik vertelde dat ik hooggeeerd bezoek kreeg stoorden ze me niet langer meer... LOL! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |