|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 |
|
De laatste shows zijn dus in Antwerpen en Leipzig. Dan word het voor mij Antwerpen. |
|
Maar de Trix website heeft Amon Amarth op 13 november op de agenda staan. Wordt ongetwijfeld vervolgd. |
|
Goeie vraag, geen idee eigenlijk. Maar het Backfire! optreden staat iig nog niet op hun website. |
|
Je hebt Hof Ter Lo, de grote zaal waar vorig jaar de Never Say Die-tour plaats vond, en de kleine zaal, genaamd Trix. Hoewel het mij niet zo enorm logisch lijkt om twee verschillende concerten tegelijk te laten afspelen, maar goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Domme vraag waarschijnlijk maar liggen beide zalen in hetzelfde gebouw? Ben v/d zomer in Trix geweest voor Ignite en mij werd verteld dat dit gewoon de oude Hof Ter Lo was. |
|
quote:Ja. Grote zaal (oude Hof Ter Lo), kleine zaal en bovencafe. Beetje hetzelfde idee als 013 zo ongeveer... |
|
13 November - Antwerpen - Trix doors 19.30 - first band 20.00 line up: - Gewapend Beton - No Turning Back - Breakdown (excl.: just Antwerp & 14/11 Leipzig) - Backfire! pre sales 13 euro / doors 16 euro info & presales: www.heartbreaktunes.com/en/concert_detail.php?id=968 PAS OP: VANAF 25/9 ook bij de Babashop in Maastricht tickets voor deze show verkrijgbaar! be sure to get your tickets IN TIME! |
|
Met No Turning Back dan nog I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Goeie shit inderdaad |
|
|
|
Kippenvel, wat een nummer I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
BACKFIRE! December 23th Backfire! live in Amsterdam Pacific Parc! Gewapend beton 7"release show!! |
|
Wel cool dat die drummer van backfire nu in madball zit. Zoveelste mentalkloon. |
|
|
|
hahaha, nou al een reunie? |
|
+1 voor die 'hahaha'. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
staat wel bij eenmalige show he,maar hey met die jokers van BF weet je het nooit haha. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Hahaha en wij maar naar Antwerpen crossen. Was alsnog super vet daar niet van. Vooral die kater die zaterdag toen ik moest werken.... |
|
Owwwwww Antwerpen. Ja was gaaf toen inderdaad. Maar hoe voorspelbaar was het dat deze band weer snel hun instrumenten bij elkaar zou rapen. Op Myspace stond na geen maand al dat ze het miste. |
|
BACKFIRE! (GSR Records) http://www.myspace.com/backfiremusic 05.-06.08. Leisnig - Sucks'n'Summer (Germany) NEW BOOKER | ute@mad-tourbooking.de |
|
Alweer een eenmalig optreden? |
|
BACKFIRE! will hit the studio in November. Expect an early 2012 release – http://youtu.be/3qFct7M5-Wg (Backfire! M-town) (GSR Music) (I Scream Records) (MAD TOURBOOKING) |
|
Die gasten weten ook niet wat ze willen zeg. Desalwelteplus; van mij mogen ze want In Harms way was een top plaat! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |