|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, op zijn site: http://www.pauldianno.com/tour.php Noemt Paultje een, voor zijn doen, uitgebreide Nederlandse tour. Maar welke zalen? Bijvoorbeeld Zwolle, Hedon?, Popfront? Iemand een bevestiging dat dit doorgaat? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Misschien zit er wel niemand te wachten op dat stukje vergane glorie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Er zaten in 1992 al niet veel mensen op hem te wachten, vandaar dat dit lijstje me ook verbaast: March Tuesday 04-03 Holland Hellendoorn Wednesday 05-03 Holland Noard Bergum Thursday 06-03 Holland Enschede Friday 07-03 Holland Kerkrade Saturday 08-03 Holland Maashees Sunday 09-03 Holland Dordrecht Monday 10-03 Holland Zwolle Tuesday 11-03 Holland Nieuw Vossemeer 8 optredens in evenzovele dagen alleen al in NL. 50 Bezoekers per optreden lijkt dan al heel wat. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Tering. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hee, tof dat d'n Paulus weer komt! We hadden drie jaar geleden toch bijna overal volle zalen, dus met z'n populariteit gaat het nog wel Ga in ieder geval wel een showtje meepikken www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Maar 8 optredens waarvan 3 in de regio Enschede, Hellendoorn, Zwolle lijkt me toch wat overmoedig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mja, we hadden er toen ook 3 in limburg. Werkte best goed. Maar het is ergens wel wat veel ja www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De Lantaarn klopt in elk geval niet. Paul was hier vorig jaar in mei en dit jaar zeker niet. www.lantaarn.nl www.evhands.nl |
|
Tsja, welke andere zaal zou het dan kunnen zijn in Hellendoorn.... Straks staat hij op het Dauwpop-terrein 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Cool, misschien dat ik dit keer wel kan gaan, biertje doen met Daniël. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Daniel = -gitarist En Daops; al dat vol kwam natuurlijk voor jou man! *raakt aan* |
|
Is dit niet gewoon een (mogelijk) routing? Zie veel dingen namelijk waar hij ééns gestaan heeft. |
|
En wat mailt de goede man zelve mij vanmiddag: "sorry mate but right now we do not have any show's details and as soon as i do, they will be put onto the website." tot zover de betrouwbaarheid van een officiële website..... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Dit zou zelfs ik wel willen zien! Fuck the world and fuck you |
|
t blijft zo'n ongelofelijke kankersukkel... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
misschien trekt dat me zo in hem aan. Fuck the world and fuck you |
|
Maar wel een rete gave stem op die erste twee platen. Al zijn de meningen verdeeld, geloof ik, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Ik dig die stem ja. veel beter dan dat dickinson gebrabbel iig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dickinson en Dianno zijn 2 heel verschillende zangers. Dianno haalt maar een beperkte toonhoogte. Hoewel Phantom, Prowler, Killers nog altijd beter klinken met Dianno, omdat ze op zijn stem zijn geschreven. The Loneliness of the Long distance runner en Hallowed be thy Name zal Dianno nooit kunnen halen. Een echte zanger is Ronnie James Dio, die alle toonhoogtes haalt. |
|
Alleen een groot bereik hebben maakt je nog geen geweldig zanger. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Tuurlijk, das waar. En toch heb ik geen plaat van de man. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Mee eens! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: doe er es wat aan.. hup op de lijst -holy diver -dream evil In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ik voel een ban aankomen Paultje blijft lachen, de eerste twee IM platen, het Battlezone debuut en (vooral) de eerste Killers plaat (Murder One) en verder is het een heerlijk heerschap dat in zijn eigen wereld leeft....in zijn autobiografie brabbelt hij iets over een maffia ruzie en dat de politie vanwege zijn Italiaanse achternaam hem niet durft op te pakken.... Paul heeft dan ook gewoon "Andrews" als achternaam. Tot zover zijn Italiaanse roots. Wel hilarisch dat hij er zelf zo in gelooft. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Noord Bergum? Dat is dus echt een gehucht in de buurt hier wat bestaat uit een woonhuis, een kerk, een boerderij en een gedeeld schijthuis... Niet te verwarren met Bergum, waar Waldrock plaatsvindt.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |