|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
SuidAkrA (DE) Elexorien Endymaeria Myrkvar 22 maart 2008 in Atak, Enschede. http://www.enschedeseheadbangers.nl Bruce Banner |
|
- Borthulaz |
|
Respect. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ben erbij |
|
Joa, tien keer omvallen en ik ben ik... Hopen dat ik de goede kant op val.. |
|
quote: Alleen daarvoor zou hij misschien komen Maar ik ga voor Endymaeria, vriendin van me speelt er sinds (redelijk) kort in |
|
quote: Instrument? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*kick* omdat het kan. Bruce Banner |
|
quote: Een viool |
|
quote: Hmph, als ze dan maar net zo'n podiumuitzichtopleuker is als de vorige Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee, met Lego Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Groupie Against God and Government |
|
quote: Hehe Daar kun je anders ook vast een prima gitaar/viool/drumstel van bouwen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-02-2008 16:34] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
- Borthulaz - Meridian |
|
Je bent zelf een lijstje |
|
Ok. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 18-02-2008 21:45] |
|
Bruce Banner |
|
Bruce Banner |
|
quote:D'r geboortedatum staat op de site, en aan de hand daarvan gok ik dat dat toch wat tegen gaat vallen |
|
Denk ik de poster neer te zetten, is iemand me voor. Netjes ;P [Dit bericht is gewijzigd door Teig op 04-03-2008 14:25] Why don't you |
|
Hmm paaspop of dit.. Moeilijk moeilijk.. maar toch maar dit denk ik.. al heb ik nog 2 weken bedenktijd. |
|
Ach, turbonegro en de heideroosje zijn toch op zondag.. ;P Why don't you |
|
Is er al een tijdschema? |
|
Volgorde is vast Endymaeria - Myrkvar - Elexorien - Suidakra. Ergens rond 0:00 moet het weer afgelopen zijn, ik gok dat de rest dan wel redelijk te gokken is. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |