IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Lords of chaos gaat verfilmd worden? Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 21-02-2002 22:58 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

http://pub94.ezboard.com/ftheblackmetalboardfrm1.showMessage?topicID=688.topic


ik hoop dat dit niet waar is.
dit trekt alleen maar meer mensen naar de black metal die er niks te zoeken hebben.
ik zie het al voor me 14 jarige koters in een burzum shirt. ze kennen de muziek niet maar vinden varg cool omdat hij kerken in de fik steekt.


[edit: verfilmD]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-11-2005 7:51]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-02-2002 23:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Waar moet die film dan over gaan??? Lords of Chaos is niet echt een verhaal ofzo...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 23:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Gaaf! Mag ik Varg spelen?



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-02-2002 23:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Neeeeeeeeejjjjjjjj.


Tja zo'n verhaal vindt Hollywood maar te gek nu de film trend "spooky films" is.


Maak er nou ten minste een docu over maar geen film.





Er zou eigenlijk nog zo'n doorgeflipte mafkees a la Faust/Varg/Jon moeten komen en de directeur's keel moeten doorchoppen.




"mmhhhCHOPPEDINHAAUULF, feel the blood spill from your MAUUTH..."



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 23:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Daar gaat mijn filmcarriere...



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-02-2002 10:54 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Mijn casting-voorstel voor IT (The Evil Dwarf) van Abruptum/Opthalamia o.a.:

Wee-Man van Jackass!



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-02-2002 10:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

grbml
dan word het net zoiets als Cradle of Fear ( en die heb ik niet gezien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2002 11:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2002 10:54 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Mijn casting-voorstel voor IT (The Evil Dwarf) van Abruptum/Opthalamia o.a.:

Wee-Man van Jackass!

Nee man, de dwerg uit Twin Peaks!

'Lords of Chaos' als film

wat een onsterfelijk SLECHT idee!

Maar eh, in die forumthread vond ik dit dus: http://www.zombiebloodbath.com/news5.html

wat een troep... in de ovens d'r mee


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-02-2002 12:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2002 11:23 schreef Dwaallicht het volgende:
http://www.zombiebloodbath.com/news5.html




Het kon me niet bommen of het hun idee was of niet maar ik heb hen 'n mailtje gestuurd om te vertellen dat ik het idee niks vind.
Losers.

Stuur 'm ook 'ns wat.


lord of darkness
death means just life
Usericon van lord of darkness
Posted 22-02-2002 12:55 by lord of darkness Wijzig reactieProfiel van lord of darknessQuote dit berichthttp://www.derdecompagnie.nl

quote:
Op 21 februari 2002 22:58 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
http://pub94.ezboard.com/ftheblackmetalboardfrm1.showMessage?topicID=688.topic


ik hoop dat dit niet waar is.
dit trekt alleen maar meer mensen naar de black metal die er niks te zoeken hebben.
ik zie het al voor me 14 jarige koters in een burzum shirt. ze kennen de muziek niet maar vinden varg cool omdat hij kerken in de fik steekt.


helemaal mee eens maak er dan gewoon een documantaire over


defende nos in proelio


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 22-02-2002 13:17 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2002 11:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee man, de dwerg uit Twin Peaks!

'Lords of Chaos' als film

wat een onsterfelijk SLECHT idee!

Maar eh, in die forumthread vond ik dit dus: http://www.zombiebloodbath.com/news5.html

wat een troep... in de ovens d'r mee


Ik kies voor TaTToo van Fantasy Island ofzoiets...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2002 16:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

sylvester stallone: euronymus
arnold swarzenegger: varg



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2002 16:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Fenriz: Sean Connery
Dead: Tom Hanks
Maniac: Boy George


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-02-2002 16:55 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hahaha, als dat geen oscars worden.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 22-02-2002 16:55]


Bazzio Attacks!!!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-02-2002 0:10 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Misschien moeten ze er een soort docufilm van maken... dat zou op zich wel goed zijn


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-02-2002 13:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Arrhg.. inderdaad idioot...

Docu zou wel ok zijn, maar dan wel Lord Of Chaos revisited ofzo, want de verhoudingen zoals ze in dat boek staan zijn ondertussen wel een beetje bijgetrokken...

Shit.. ik sta nog ingelogd onder Cadaveria..

hmm... Ben VALORIAN dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-02-2002 13:50]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-02-2002 16:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dat moeten ze dus echt niet doen he. Als het grote publiek dat allemaal ziet kotsen ze metalfans nog meer uit (ik vind het prima dat metalfans uitgekotst worden, maar het moet niet TE worden), en krijg je idd veel te veel wannabe's erbij zeg... U zijt niet waardig!

En als ze het op een docu houden die zo goed als nooit en nergens uitgezonden wordt dan hou het svp op een boek dat mensen die geinteresseerd zijn kunnen lezen.


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 26-02-2002 12:39 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

And the oscar for the best soundtrack goes to........... lords of chaos


We`re not dead we`ve never lived


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-02-2002 20:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wel doen! en zoals ik al eerder schreef, met arnold schwarzenegger in de rol van varg. wie wil er nou niet horen asl hij zegt

"I'l be back euronymus"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-02-2002 21:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2002 12:39 schreef Spirit Soldier het volgende:
And the oscar for the best soundtrack goes to........... lords of chaos


Hmmz
Net als bij Death's Design van Diabolical Masquerade, zo'n lost film soundtrack. Kijk, een LOST film mag wel uiteraard.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-11-2005 23:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

'Lords Of Chaos' Norwegian Black Metal Movie To Go Into Pre-Production - Nov. 5, 2005

San Diego film company ZU33 is currently developing "Lords of Chaos", a fiction film based on true events in the Norwegian black metal music scene in the early 1990s. The project goes into pre-production in November, with physical production scheduled to begin in Februrary 2006. The screenplay was written by Hans Fjellestad, Ryan Page and Adam Parfrey. Fjellestad is set to direct.

The movie is based on the book "Lords of Chaos: The Bloody Rise of the Satanic Metal Underground" (view cover/details at Amazon.com), which documents some of the events that have occurred in black metal's history, including the murder of MAYHEM's Aasarth Oystein (better known as Euronymous) at the hands of BURZUM mastermind Varg Vikernes (a.k.a. Count Grishnackh).

ZU33 described the movie as follows: "Equal parts music, true crime, occult, and subcultural anthropology, the book by Michael Moynihan and Didrik Søderlind chronicles the Norwegian black metal music scene in the early 1990s. Since that time, nearly 100 churches have been torched and desecrated by adherents of black metal, the most extreme form of underground music on the planet. In an escalating unholy war, black metal bands and their obsessive fans have left a grim legacy of suicide, murder and terrorism spreading from Norway to Germany, Russia, America and beyond. The feature film will focus on the relationship between legendary figures Varg Vikernes and Euronymous and the rest of the 'Black Circle' as they wage war against the powers that be in their native country."

"Lords of Chaos: The Bloody Rise of the Satanic Metal Underground" was originally published in 1998 by Feral House U.S. A second edition followed in 2003 which documents black metal activities since 1997.

Hans Fjellestad will make his feature film directorial debut with "Lords of Chaos" after two highly successful and critically acclaimed documentary films, "Moog" (2004, Plexifilm) and "Frontier Life" (2002, Third World Newsreel).


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


slome
Usericon van slome
Posted 08-11-2005 7:06 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hier zit ik nu niet echt op te wachten. Zul je zien dat elke langharige na het uitkomen van de film als 'terrorist' word gezien...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-11-2005 8:05 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

...als die film überhaupt enigszins bekend wordt, misschien.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-11-2005 8:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wie zegt dat hij ooit de zalen haalt, als het weer zo'n bullshitverfilming is als 'The black circle boys' destijds? Was me dat een lachfilm!

Enfin, ff serieus nu. Een tiental jaren geleden was er een docu op tv over extreme muziek. Helaas beperkten de makers ervan zich tot wel héél extreme mensen. Zo was er een metalfan die zich voor het hoofd had geschoten omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Zelfmoordpoging mislukte, de helft van zijn gezicht was wel zwaar verminkt. Ik vrees daarom vooral dat het weer zo'n 'supersensatieverfilming', Jambers meets 'het ergste uit 'Koppen'wordt


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-11-2005 8:54 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Is toch ook vermakelijk op zijn manier.


mvg wk10


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-11-2005 8:59 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 23:39 schreef Mutilator het volgende:
'Lords Of Chaos' Norwegian Black Metal Movie To Go Into Pre-Production - Nov. 5, 2005

In an escalating unholy war, black metal bands and their obsessive fans have left a grim legacy of suicide, murder and terrorism spreading from Norway to Germany, Russia, America and beyond. The feature film will focus on the relationship between legendary figures Varg Vikernes and Euronymous and the rest of the 'Black Circle' as they wage war against the powers that be in their native country."


Ik moet zeggen dat dit vérre van veelbelovend klinkt... Afschuwelijk sensatiezuchtig en verkeerde voorstelling van de feiten zoals gepresenteerd in het boek.

"legendary figures"? Maken we een soort martelaren van de heren??

"The black circle"? Nooit is bewezen dat dit een georganiseerde groep was, maar hier klinkt het als een soort sekte.

Ik ga het uiteraard zien mocht het uitkomen, maar ben zéér sceptisch!


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen