|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga nooit meer naar Arrow, sinds die klote organisatie van vorig jaar. |
|
Idem!! |
|
Alleen als Led Zeppelin komt. Zal wel niet... Bareuh... |
|
Na vorig jaar heb ik er ook wel genoeg van gehad..... |
|
quote: Toegang tot het eerste vak?! Het moet niet gekker worden... voor je het weet krijg je nog stewards die vragen of je stil wilt zijn zodat iedereen de band goed kan verstaan |
|
quote: Dit betekent dus ook dat als je een beetje vooraan wil staan je al dik 30 euro extra moet betalen |
|
waar is het dit jaar? |
|
Goffert Park / Nijmegen |
|
"Ook Whitesnake en Def Leppard beklimmen op deze dag het podium in het Goffertpark in Nijmegen." Ik neem dus aan in de goffert in Nijmegen, das wel beter dan biddinghuizen iig. Lijkt me toch wel vet erheen te gaan. programmering is wel altijd naar mijn smaak Marcel |
|
Ik denk dat ik Graspop maar oversla... Dat gaat dan Arrow worden en dan ga ik wel naar Maiden in Assen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat een prijzen weer... maar ik ga er toch wel heen waarschijnlijk. |
|
KISS |
|
quote: Hoewel ik de line-up wel super vond |
|
quote: Lekker rock n roll.... |
|
Ik ga heen Lick it up, Lick it up Ow Ow Ow [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 11-02-2008 22:18] |
|
quote: Ja en het was ook nog eens gezellig. Maar dat lag niet aan Arrow. Nogmaals het was een logistieke ramp en een stinkende pisvijver en teveel lelijke mensen. (en ja ik heb wel wat meegemaakt) Dus nee, ik ga er nooit meer heen, ongeacht de line-up. |
|
quote: sorry dat ik er niet was. *kuch* lelijke mensen zijn juist gaaf. apies kijken ftw! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja dan was het verhaal rond geweest *geintje* |
|
quote: ach lieverd, je hoeft t niet te ontkennen hoor OT: kweet nog niet of ik ga, eens kijken hoe ik tegen die tijd met werk/geld zit... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Kaartje is binnen, Kiss stond al heel lang op mijn lijstje. ps. Jammer dat het niet meer in Lichtenvoorde is, naar mijn mening één van de gezelligste festival stekken die er is. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-02-2008 11:08] Against God and Government |
|
Op de site van Twisted Sister staat dat ze 15 juni in Nederland spelen!! http://www.twistedsister.com/ |
|
quote: En DAMN dat was erg! Echt heel erg! Maar goed, ik ben dit jaar toch weer aanwezig. Gratis kaartje |
|
quote: Dan veel plezier met urine snuiven van lelijke mensen |
|
quote: Hahahah, ik kan me zelfs die clip nog wel herinneren. Wat een slecht nummer. Sorry. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Journey is toegevoegd aan de line up. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=90769 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |