|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee man, nummer zelf is hartstikke gaaf, alleen de clip suckt. |
|
En nu ook bevestigd door Arrow zelf. 21-2-2008, Twisted Sister @ Arrow Rock Festival 2008 Op veel fora werd er al over gesproken en nu kunnen wij het dan eindelijk bevestigen, niemand minder dan Twisted Sister versterkt de line-up van het Arrow Rock Festival op 15 juni in het Goffertpark te Nijmegen. In de poll hiernaast is te zien dat Twisted Sister erg welkom is op het Arrow Rock Festival. Hopelijk maken wij dan ook veel mensen blij met het nieuws dat één van de weinige nog steeds actieve hair-metal bands uit de jaren tachtig zijn opwachting maakt op het podium in het Goffertpark. Met onder andere hits als 'I Wanna Rock' en 'We're not gonna make it' past de glamrockband Twisted Sister met frontman Dee Snider perfect in het programma van het Arrow Rock Festival 2008, wat afgesloten wordt door Kiss! |
|
quote: haha is het niet *were not gonna take it* ? :p wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:"We're not gonna take it" inderdaad. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Klinkt als een subtiele hint. |
|
Zo kaartjes in da pocket Lick it up, Lick it up ooow ooow ooow I wanna rock ,want to rock Vermaak me nu al |
|
quote: ze zijn daar sowieso erg slordig die poll is nu ook aangepast maar eerst stond daar ook twisted sisters en kanses |
|
70 furking eurrrrrrr? hmmmm In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
kudt... mojo maar wel leuke muziek.... toch maar in mijn uppie ergens oud gaan staan zijn of maar een dvd aanschaffen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Yeuy, 2 kaartjes binnen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ja, maar ze hebben ook een nummer dat "we're gonna make it" heet. Bareuh... |
|
Kaarten binnen, nu al zin in. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nu Motorhead ook komt is alles compleet. Tenminste, als we ook nog ergens een hotel/motel/bb/slaapgedoe kunnen vinden. Iemand toevallig nog een tip voor iets in Nijmegen wat *niet* al vol zit? (schijnbaar blijft iedereen slapen bij gebrek aan ov uit Nijmegen...) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hmm ik ga na het festival gewoon naar huis, laatste trein om half 12 en het festival is afgelopen om kwart voor 11. Moet lukken lijkt mij |
|
Laat me raden. je komt niet uit het westen van het land Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: die girls moeten gewoon even hun voice rocken Arrow....argh, duidelijk een geval van op de dag zelf kijken of het uitverkocht is of niet, en dan alsnog gaan omdat Kiss wel erg gaaf is! |
|
26-5-2008, 3 Doors Down helaas niet op Arrow De Amerikaanse band 3 Doors Down heeft hun Europese tour uitgesteld. Hierdoor zal de band op zondag 15 juni helaas niet op het podium staan in Nijmegen. Er wordt op dit moment nog naar een vervangde act gezocht. Voorlopig blijft het tijdschema dus ongewijzigd. bron: http://www.arrowrockfestival.nl/ Hopelijk komt er een toffe vervanging Dat 3 Doors Down boeide me toch niet zo |
|
Idem!!! Kep er wel veelllllll zin in |
|
quote: ow,dat wist ik nog niet maar vind 't ook niet zo erg, mij boeide 't ook niet zo, ik hoop dat er nog een vet bandje bijkomt want tot nu toe kan voor mij 't programma niet meer stuk |
|
Inderdaad, heb er nu al zin in |
|
ik ook |
|
Sowieso ook een betere plek, vorig jaar was t echt klote!! |
|
Ben vorig jaar niet geweest, waar was het toen ook al weer? Twee jaar geleden in Lichtenvoorde was ook tof, lekker kamperen ook |
|
quote: Vooral de zondag had lekker weer heeee |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |