IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Stormrider + Detonation 16 februari 2008 te Veenendaal Volgende pagina
Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 06-02-2008 21:15 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

STORMRIDER + DETONATION

Liefhebbers van klassieke metal songs komen deze avond met Stormrider en Detonation helemaal aan hun trekken.

De Nederlandse coverband Stormrider deinst niet terug voor ingewikkelde metalnummers uit de jaren ’80 en ’90 en kennen een zeer uitgebreide setlist. Met jaren achtereen diverse optredens in Nederland en België - o.a. als support voor bands als Testament, Laaz Rockit en Death Angel – verzorgd te hebben, kunnen de heren putten uit ruime podiumervaring. De podiumpresentatie van Stormrider is dan ook dik in orde. Waar ze ook spelen, ze laten een daverende impressie achter. En… met gitarist Marcel Coenen in de gelederen…

Opener van deze avond is metalband Detonation. Detonation uit omgeving Utrecht is een metalband die technische en melodieuze death/thrash metal spelen. In 4 jaar tijd hebben zij drie albums uitgebracht, waarvan ‘Emission Phase’ (april 2007) de laatste was. De succesvolle release van dit album werd ondersteund door een achtdaagse tour door het Verenigd Koninkrijk en club- & festivalshows in Nederland.

Een superavond vol snoeihard ‘metal amusement’. Be there!

Info: www.stormrider.nl & www.detonation.nl
Datum 16 februari 2008 21:30 - 02:30 in de Escape.
Details
Kosten Vvk € 7 / Deur € 9

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-02-2008 15:45]

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-02-2008 21:29 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Hmm hier wil ik wel bij zijn, maar dat klote vervoer tussen wageningen en veenendaal

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2008 21:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 21:29 schreef Hagal het volgende:
Hmm hier wil ik wel bij zijn, maar dat klote vervoer tussen wageningen en veenendaal

Hahaha.. Ja, Wageningen. Nooit begrepen waarom de stad met het grootste percentage studenten in Nederland uitgerekend nooit een station is gaan bouwen. Als je toekomst daar ligt is een auto onontbeerbaar. Veenendaal daarintegen heeft drie stations, maar is dan weer een stad waar je het liefst gewoon weg blijft.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 06-02-2008 21:59 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 6 februari 2008 21:57 schreef Valorian het volgende:
Veenendaal daarintegen heeft drie stations, maar is dan weer een stad waar je het liefst gewoon weg blijft.

Gelukkig woon ik hier al 38 jaar.

Als ik een keer naar wageningen wilde zonder chauffeur, dan nam ik de bus. Andersom gaat niet zo fijn?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2008 22:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 21:59 schreef Wansmaak het volgende:
Gelukkig woon ik hier al 38 jaar.

Als ik een keer naar wageningen wilde zonder chauffeur, dan nam ik de bus. Andersom gaat niet zo fijn?

Hehehe.. ik heb een jaar of drie a vier mijn uitgaanspatroon verdeeld over Wageningen en Veenendaal. In het laatste geval kwam het meestal neer op net voor sluitingstijd bier halen in de hoogvliet, je vol laten lopen 100m verderop, dan naar de Escape of in een uitzondering naar iets wat toen nog Bar en Boos heette.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 06-02-2008 22:04 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja, dat deed ik ook, dat indrinken, maar dan gewoon thuis.

Bar en boos is helaas afgebrand, dus daar hoef je ook niet meer voor naar veenendaal te komen, hehe.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-02-2008 22:05 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 21:29 schreef Hagal het volgende:

+1 misschien proberen om een oplossing te vinden om alsnog te gaan...

Het is de lichtinval ;')

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-02-2008 22:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Pak de fiets

Fuck the world and fuck you

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-02-2008 22:09 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Iets met lui zijn hehe

Het is de lichtinval ;')

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-02-2008 22:20 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

kunnen kijken of bus kan, moeten we nog wel een stuk lopen en vroeg naar huis.. zal van de week eens kijken hoe dat zit.

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-02-2008 22:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 22:09 schreef Kimmey het volgende:
Iets met lui zijn hehe
laat je je weet wel wie fietsen.

Fuck the world and fuck you

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-02-2008 22:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Kippeeindje van de Sandbrinkstraat in Veenendaal (waar de Escape zit) naar de Marijkeweg in Wageningen, 12 km.

Voel je je meteen minder dik

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-02-2008 22:23]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-02-2008 22:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Stormrider, altijd leuk Heb hier wel zin in, eens kijken of er meer mensen meegaan vanuit het zuiden.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 06-02-2008 22:58 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Ik!!

I like to rock and roll all night and part of everyday

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 06-02-2008 23:19 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ik ga ook

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-02-2008 23:20 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 22:22 schreef M. het volgende:
Kippeeindje van de Sandbrinkstraat in Veenendaal (waar de Escape zit) naar de Marijkeweg in Wageningen, 12 km.

Voel je je meteen minder dik

Ik voel me niet dik hoor...

:')

Het is de lichtinval ;')

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-02-2008 23:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Jij ? Dat lijkt me nou helemaal niets voor jou, Marcel..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 07-02-2008 18:45 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Aanwezig

DragonsRage
Usericon van DragonsRage
Posted 13-02-2008 15:41 by DragonsRage Wijzig reactieProfiel van DragonsRageQuote dit bericht

Ik denk dat ik er ook wel zal zijn... ...aan het werk

Death is just the beginning

creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 13-02-2008 20:10 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 15:41 schreef DragonsRage het volgende:
Ik denk dat ik er ook wel zal zijn... ...aan het werk

zorg maar dat er voldoende hj koud staat dan

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-02-2008 21:12 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

En schenk het niet in een glas.

DragonsRage
Usericon van DragonsRage
Posted 13-02-2008 23:56 by DragonsRage Wijzig reactieProfiel van DragonsRageQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 21:12 schreef Wansmaak het volgende:
En schenk het niet in een glas.

Ja........dat is helaas niet mijn beslissing....

Ik haat dat plastic zelf ook (en niet roken binnen ook btw)

Death is just the beginning

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-02-2008 0:08 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

hier wil ik eigenlijk ook wel heen, alleen een beetje ver weg

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 14-02-2008 0:09 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Toch afwezig

Het is de lichtinval ;')

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 14-02-2008 10:15 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 13 februari 2008 23:56 schreef DragonsRage het volgende:
Ja........dat is helaas niet mijn beslissing....

Ik haat dat plastic zelf ook (en niet roken binnen ook btw)

Dat niet roken vind ik prima, maar dat hj in een glas schenken...

Wat is er mis met gewoon een flesje serveren?

Als er nou gigantische rellen in het verleden waren geweest waar de flessen in het rond vlogen en er een dode en vele gewonden te betreuren waren, ja, dan zou ik het begrijpen.

Maar dat is volgens mij nooit gebeurd en ik zou dat toch wel moeten weten, want ik woon al een jaar of 38+ in Veenendaal en ben een bezoeker van de escape van het eerste uur.

Vreemd.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2008 10:20 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik zou er toch wel even heengaan als ik jou was, Stormrider's uitvoering van Mercyful Fate's Evil maakt die plastic bekers meer dan goed.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com