|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, hehe, weet ik, ik heb ze al een keer gezien in de escape en marcel een dik compliment gegeven. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nou ja, zo vaak is overdreven. Ik ben er erg vaak geweest, ja. Maar dan bedoel ik in de tijd dat escape bestaat. Ik heb er zelfs een tijd geoefend met bandjes,, dat was nogal in de begintijd en werkelijk jaren en jaren geleden. Ik ben iig het oude lijk met lang blond haar. Check m'n homepage voor een foto. Ik geef morgen en overmorgen iig wel een gil hier en daar. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 14-02-2008 22:22] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hehe, alleen een gil geven bij de bar is genoeg hoor. Ik zal je dan vast wel eens gezien hebben , of gesproken geen idee. Tot zaterdag zou ik dan maar zeggen hehe Death is just the beginning |
|
morgen!!! zin in!!! |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Kaarten gisteren gehaald. Zin in, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb er ook zin an maar dat bier moet ff wachten voor mij ach ja shit happens Death is just the beginning |
|
Wij komen ook met een groep uit Ede op de fiets.... [Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 16-02-2008 17:49] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Was er graag bij geweest, 2 enorm vette bands! Heb helaas al een verjaardag, veel plezier iedereen |
|
Het was een geslaagd feestje (tenminste naar mijn mening) had wel wat drukker gekund, maar de stemming was echt goed bij iedereen. @ Wansmaak, heb je niet horen gillen bij de bar maar heb nog geprobeerd om gewoon flesjes te serveren, maar de eindverantwoordelijke wilde maar niet instemmen ermee. Het enige jammere was dat veel mensen begonnen te zeiken over Stormrider, omdat de zanger af en toe een te hoge stem had... maar goed alles bij elkaar opgeteld was het super Death is just the beginning |
|
quote:Damn.. N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N. |
|
was wel weer vette shit |
|
quote: Idd! Nee, ik had niet zo'n zin om te gillen, dat deed de zanger van stormrider al. Heb me ook goed vermaakt. En grtz terug aan marcel. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 17-02-2008 13:46] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
je was niet toevallig degene die zn autosleutels kwijt was die gewoon in zn jaszak zaten he Death is just the beginning |
|
Nee, ik was met de fiets. Beter voor iedereen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: |
|
Stocky is inderdaad een ontiegelijke kutzanger.... Leuk feestje gister. Marcel en ik hadden m in ieder geval goed plakken En de nieuwe gitaar de vuurdoop gegeven I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote:En? Brandt hij een beetje? |
|
I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: Verrassend! En goddomme snel wat meer naar het noorden komen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ja, zij mochten wél flesjes HJ, hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tja, verschil moet zijn he... I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Top feestje |
|
Ja, vooral de vastkloper in Evil was lachen, en dat terwijl we dat nummer al 10 jaar spelen, fijn zon monitorgeluid wat alleen maar : GGGGRRRRRRRR doet hahaha Verder was het wel gaaf ja, de baco smaakte goed |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |