|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
STORMRIDER + DETONATION Liefhebbers van klassieke metal songs komen deze avond met Stormrider en Detonation helemaal aan hun trekken. De Nederlandse coverband Stormrider deinst niet terug voor ingewikkelde metalnummers uit de jaren ’80 en ’90 en kennen een zeer uitgebreide setlist. Met jaren achtereen diverse optredens in Nederland en België - o.a. als support voor bands als Testament, Laaz Rockit en Death Angel – verzorgd te hebben, kunnen de heren putten uit ruime podiumervaring. De podiumpresentatie van Stormrider is dan ook dik in orde. Waar ze ook spelen, ze laten een daverende impressie achter. En… met gitarist Marcel Coenen in de gelederen… Opener van deze avond is metalband Detonation. Detonation uit omgeving Utrecht is een metalband die technische en melodieuze death/thrash metal spelen. In 4 jaar tijd hebben zij drie albums uitgebracht, waarvan ‘Emission Phase’ (april 2007) de laatste was. De succesvolle release van dit album werd ondersteund door een achtdaagse tour door het Verenigd Koninkrijk en club- & festivalshows in Nederland. Een superavond vol snoeihard ‘metal amusement’. Be there! Info: www.stormrider.nl & www.detonation.nl Datum 16 februari 2008 21:30 - 02:30 in de Escape. Details Kosten Vvk € 7 / Deur € 9 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-02-2008 15:45] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hahaha.. Ja, Wageningen. Nooit begrepen waarom de stad met het grootste percentage studenten in Nederland uitgerekend nooit een station is gaan bouwen. Als je toekomst daar ligt is een auto onontbeerbaar. Veenendaal daarintegen heeft drie stations, maar is dan weer een stad waar je het liefst gewoon weg blijft. |
|
quote: Gelukkig woon ik hier al 38 jaar. Als ik een keer naar wageningen wilde zonder chauffeur, dan nam ik de bus. Andersom gaat niet zo fijn? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hehehe.. ik heb een jaar of drie a vier mijn uitgaanspatroon verdeeld over Wageningen en Veenendaal. In het laatste geval kwam het meestal neer op net voor sluitingstijd bier halen in de hoogvliet, je vol laten lopen 100m verderop, dan naar de Escape of in een uitzondering naar iets wat toen nog Bar en Boos heette. |
|
Ja, dat deed ik ook, dat indrinken, maar dan gewoon thuis. Bar en boos is helaas afgebrand, dus daar hoef je ook niet meer voor naar veenendaal te komen, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: +1 misschien proberen om een oplossing te vinden om alsnog te gaan... Het is de lichtinval ;') |
|
Pak de fiets Fuck the world and fuck you |
|
Iets met lui zijn hehe Het is de lichtinval ;') |
|
kunnen kijken of bus kan, moeten we nog wel een stuk lopen en vroeg naar huis.. zal van de week eens kijken hoe dat zit. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:laat je je weet wel wie fietsen. Fuck the world and fuck you |
|
Kippeeindje van de Sandbrinkstraat in Veenendaal (waar de Escape zit) naar de Marijkeweg in Wageningen, 12 km. Voel je je meteen minder dik [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-02-2008 22:23] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Stormrider, altijd leuk Heb hier wel zin in, eens kijken of er meer mensen meegaan vanuit het zuiden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Ik ga ook |
|
quote: Ik voel me niet dik hoor... :') Het is de lichtinval ;') |
|
Jij ? Dat lijkt me nou helemaal niets voor jou, Marcel.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Aanwezig |
|
Ik denk dat ik er ook wel zal zijn... ...aan het werk Death is just the beginning |
|
quote: zorg maar dat er voldoende hj koud staat dan |
|
En schenk het niet in een glas. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja........dat is helaas niet mijn beslissing.... Ik haat dat plastic zelf ook (en niet roken binnen ook btw) Death is just the beginning |
|
hier wil ik eigenlijk ook wel heen, alleen een beetje ver weg |
|
Toch afwezig Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Dat niet roken vind ik prima, maar dat hj in een glas schenken... Wat is er mis met gewoon een flesje serveren? Als er nou gigantische rellen in het verleden waren geweest waar de flessen in het rond vlogen en er een dode en vele gewonden te betreuren waren, ja, dan zou ik het begrijpen. Maar dat is volgens mij nooit gebeurd en ik zou dat toch wel moeten weten, want ik woon al een jaar of 38+ in Veenendaal en ben een bezoeker van de escape van het eerste uur. Vreemd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik zou er toch wel even heengaan als ik jou was, Stormrider's uitvoering van Mercyful Fate's Evil maakt die plastic bekers meer dan goed. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |