|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
nieuw topic over een nieuwe film (evt op dvd/video) die je iedereen wilt aanraden. (voordat er allerlei topics over losse titels worden geopend) en voor de topic-sluitgrage beheerders: probeer het nut hier maar van in te zien... Ok, komt ie: - The Breed (2001) http://us.imdb.com/Title?0265104; aparte, maar toch wel interessante, en GEEN enge vampierenfilm; de moeite waard! te huur op dvd - Swordfish (2001) http://us.imdb.com/Title?0244244; knallende actiefilm met veel stunts, ontploffingen en een redelijk goed verhaal. Ik vond hem errug goed... ook te huur op dvd. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Black Hawk Down is ook er goed en vol met actie nu nog tezien in de Bio. |
|
quote: Ik heb deze week de trailer gezien, en hij lijkt me erg interessant. the only pleasure is pain |
|
Ik heb net Mulholland Drive gezien, de nieuwste film van David Lynch. Een erg goede film, zij het weer vreselijk vaag af en toe en erg duister. David Lynch is god |
|
OOK AL WIL JE HET NIET LEZEN DEZE FILM MOET JE GEZIEN HEBBEN, LET OP DAAR KOMT IE: CUBE MENSEN DIE UM GEZIEN HEBBEN WETEN WAAR IK HET OVER HEB Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik heb me helemaal wezenloos gezocht naar deze film, maar blijkbaar hebben ze hem niet in Enschede. the only pleasure is pain |
|
Is dat een andere film dan The Cube? |
|
Mulholland Drive, niet zo geflipt als Lost Highway, maar toch heel erg RAAR, en verder uiteraard Lord of The Rings, heeft waarschijnlijk iedereen net als ik al een keer of twee, drie gezien... en onlangs ook gezien en geslaagd bevonden: Vanilla Sky. |
|
LOTR móet iedereen gewoon gezien hebben, verder vind ik Natural Born Killers een heel vreemde, maar wel gave film (over 2 serial killers; hoe ze denken&leven) Natural Born Killers is echt een aanrader MuayThaigerrr!! |
|
quote: Die film regeert inderdaad!!! |
|
cube kun je gewoon bij de free-record (zwolle op station) kopen hoor. Ik heb um destijds voor 8.5 euro daar gekocht op DVD!!! echt een weggevertje. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: hmmm weet ik niet, maar als je de gifanimatie hierboven niet herkent dan waarschijnlijk wel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Denk het ook wel ja.....The Cube is wel grappig ja |
|
Een van mijn allerfavorieten: The Shawshank Redemption! |
|
quote: ja die is nog beter, trouwens zelfde kerel deed ook The Green Mile. maar The Shawshank Redemption is van een caliber, ik kreeg zelfs tranen in mun ogen op het einde, en dat je er met hamertje 20 jaar lang overdoet... geweldig Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Goed he! Vond The Green Mile van Frank Darabont wat minder, jij ook? Beide zijn gebaseerd op boeken van Stephen King. |
|
green mile heb ik destijds op tape gekocht, maar dat vindt ook een erg goede. The Shawshank Redemption heeft wat meer... hoe zeg je dat, meer waarheids getrouw. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Geloofwaardiger. Zover een film geloofwaardig kan zijn. |
|
en nu weer on topic! |
|
quote: Iid, heb 'm ook gezien, al een best oude film toch? Maar hij is heel goed ja! *etiket* |
|
quote: Bij FREE RECORD SHOP is die film gewoon te bestellen, voor ik geloof 30 piek of DVD! en evenduur op video! |
|
quote: JA!!! Ik heb m gister gezien en hij was zooooooooooooo ontzettend vet!! Ja, van de maker van Pulp Fiction: dan moet het wel goed zijn.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: nog even goed verder zoeken... er bestaat namelijk een hele goedkope DVD van; op tv is ie nog wel te pruimen (qua kwaliteit), maar ik heb hem dus de deur uitgedaan, want het was niet om aan te zien op een groot scherm. Maar hij is echt heel goed! beklemmend en hij blijft boeien tot het einde (dat einde vond ik dan weer wat zwak); en dat voor een film die eigenlijk maar 1 plek afspeelt met maar 5 acteurs... vooral de beginscene is leuk hij is toch zeker ook te huur bij de betere videozaken. [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 23-02-2002 15:26] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
is cube die ene film dat mensen in dat gigantische gebouw zitten waar alle kamers vierkant zijn en om de zoveel tijd veranderd vol met vallen???? My madness, my sadness |
|
CUBE |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |