IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : (nieuw(st)e) filmtips... Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-02-2002 18:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 15:04 schreef WickedKimmie het volgende:
JA!!! Ik heb m gister gezien en hij was zooooooooooooo ontzettend vet!! Ja, van de maker van Pulp Fiction: dan moet het wel goed zijn..


Pulp Fiction is van Quentin Tarantino (Reservoir Dogs, script van From Dusk Till Dawn, Jackie Brown...); Natural Born Killers is van Oliver Stone (Platoon, Born on the 4th of July, screenplay van Scarface.... NBK is wel cool (vooral het einde), Pulp Fiction is... grappig, maar niet veel meer.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 23-02-2002 21:27 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 23 februari 2002 17:25 schreef winters rage het volgende:
is cube die ene film dat mensen in dat gigantische gebouw zitten waar alle kamers vierkant zijn en om de zoveel tijd veranderd vol met vallen????


ja


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Hieronymus
Stationary Traveller
Usericon van Hieronymus
Posted 23-02-2002 22:42 by Hieronymus Wijzig reactieProfiel van HieronymusQuote dit bericht

Mijn filmtip:

Gormenghast-
Voor degene die 'm niet kent: Dit is een zes uur durende (fantasy-)film. Ik zal hier even de samenvatting die achterop de Dvd staat neerzetten:
"The glorious castle of Gormenghast is home to the ancient family of Groan, where nothing has changed for thousands of years. The dynasty is threatened by the charming and evil kitchen-boy, Steerpike. With the birth of a new heir, Titus Groan, Steerpike begins his ruthless ascent to power.

As he charms, outwits and terrorises the castle's inhabitants, only Titus, the young and timid Earl of Groan, stands in Steerpike's way. Who will triumph? And can Gormenghast survive?"


... do you think we're forever? ...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-02-2002 22:48 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Is daar een film van??? Ik heb de serie op BBC proberen te volgen maar ik heb heel wat gemist. Denk je dat ie gewoon te huren valt? Hij was namelijk helemaal te gek en nog grappig ook.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hieronymus
Stationary Traveller
Usericon van Hieronymus
Posted 23-02-2002 22:53 by Hieronymus Wijzig reactieProfiel van HieronymusQuote dit bericht

Ik heb de dvd gekocht. Was best prijzig (fl.120,-). Hij zal dus wel niet te huur zijn. Ik had dus ook één aflevering gezien op BBC en vond het dus ook een zeer gave serie/film. Heel toevallig zag ik 'm liggen bij de "van Leest" en heb 'm toen gekocht.


... do you think we're forever? ...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 24-02-2002 17:14 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Gisteren Jurassic Park III gezien. Ik vond hem een stuk beter dan deel II.

Het hielp ook wel dat ik bij een kennis was die imho de beste thuisbioscoop ter wereld bezit... Het beeld en geluid waren rete-goed en die kennis omschreef de filmbeleving het als "alsof je in een rollercoaster zat"... Dat kon ik beamen... Ik heb menig keer mijn adem ingehouden


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2002 17:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik vind JPIII zo'n heerlijke film.
Toppunt van uitmelken, maar o zo amusant.

Heeft iemand die film over Vlad Tepes gezien? Hij is net uit.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 25-02-2002 19:52 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Brazil

Van Terry Gilliam is een echte aanrader: een geniale film!

Weet sinds kort dus ook waar de titel op slaat

OEPS, deze film is oud



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-02-2002 20:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 18:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Pulp Fiction is van Quentin Tarantino (Reservoir Dogs, script van From Dusk Till Dawn, Jackie Brown...); Natural Born Killers is van Oliver Stone (Platoon, Born on the 4th of July, screenplay van Scarface.... NBK is wel cool (vooral het einde), Pulp Fiction is... grappig, maar niet veel meer.


Ken je toevallig ook KILLING ZOE?? Die ook erg gaaf... Ik weet niet precies wat Tarantino gedaan heeft, ik geloof het script.. De productie en regie zijn volgens mij van Rodriguez. ...

NBK rulez.. Openingssong van Leonard Cohen, "Miracle" .. rulez...



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-02-2002 20:05 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Voor wie ze nog niet gezien heeft:

Desperado

En "El Dia de la Bestia", alhoewel ik hem een aantal jaren geleden gezien heb en niet meer precies weet waar hij over ging.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-02-2002 20:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 20:05 schreef Vargen666 het volgende:
Voor wie ze nog niet gezien heeft:

Desperado

En "El Dia de la Bestia", alhoewel ik hem een aantal jaren geleden gezien heb en niet meer precies weet waar hij over ging.


Hmm... El Dia.. ken ik niet...

Desperado is cool.. maar wel wat gladjes.. wat vond je van EL MARIAGI? (voorloper van Desperado) ? Of heb je die nog niet gezien?



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 25-02-2002 21:58 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Vanavond Les Rivières pourpres gezien; ook wel bekend als "The Crimson Rivers" met o.a. Jean Reno en Vincent Cassel.

Je moet de hele film goed opletten, anders begrijp je er geen reet van (e.e.a. is erg ingewikkeld), maar hij's errug goed! Zelfs tegen het lugubere aan...

ja... voor een Franse film, zeker gaaf !


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 25-02-2002 22:28 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 18:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Pulp Fiction is van Quentin Tarantino (Reservoir Dogs, script van From Dusk Till Dawn, Jackie Brown...); Natural Born Killers is van Oliver Stone (Platoon, Born on the 4th of July, screenplay van Scarface.... NBK is wel cool (vooral het einde), Pulp Fiction is... grappig, maar niet veel meer.


Hmmm...er stond toch echt Quentin Tarantino in mijn beeldschermpje aan het begin...naja, misschien speelt hij er alleen in ofzo. ???
Scarface is ook supercool!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-02-2002 0:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

KENT IEMAND DEZE FILMS:



- In God We Trust (1996)

- Born To Kill (1947) (robert Wise)

- Rosemary's Baby (1968) (van Roman Polanski)

- Simón del desierto (van Luis Bunuel, die ooit ook samen met Salvador Dali het surrealistisch maar zieke werk "Un Chien D'Andalou" maakte..

Zo ja, zijn ze goed???

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-02-2002 0:39]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-02-2002 0:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 22:28 schreef WickedKimmie het volgende:
Hmmm...er stond toch echt Quentin Tarantino in mijn beeldschermpje aan het begin...naja, misschien speelt hij er alleen in ofzo. ???
Scarface is ook supercool!


NBK:

Oliver Stone is de regisseur/director,, , Tarantino heeft het (in mijn ogen zeer goede) script geschreven.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-02-2002 10:34 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Deze vrijdag Ocean's Eleven gezien.. Een remake van een film uit de seventies als ik mij niet vergis... Heel korrelig gefilmd en de belichting doert ook erg denken aan de film uit die tijd.. Heel droge humor.. Zeker een aanrader!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 10:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

filmtip: Monsters en co..
gewoon kijken dan weet je waarom hij heerscht.
Vooral als de verschrikkelijke sneeuwman een surinaams accent blijkt te hebben.
Ook hebben ze bij de aftiteling nog bloopers geanimeerd, geweldig. Dus als je gaat blijf zitten totdat de film echt is afgelopen. Ook het voorfilmpje 'vreemde vogels' vond ik hilarisch.

Nu nog ice age


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jade
Usericon van Jade
Posted 26-02-2002 11:28 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2002 0:35 schreef Valorian666 het volgende:
KENT IEMAND DEZE FILMS:



- In God We Trust (1996)

- Born To Kill (1947) (robert Wise)

- Rosemary's Baby (1968) (van Roman Polanski)

- Simón del desierto (van Luis Bunuel, die ooit ook samen met Salvador Dali het surrealistisch maar zieke werk "Un Chien D'Andalou" maakte..

Zo ja, zijn ze goed???


Laatst was Rosemary's Baby op Net5 en toen heb ik hem herkeken. Ik ergerde me een beetje aan het karakter dat Mia Farrow speelde; zo naïef. Je voelt aan meteen vanaf het begin aan hoe de film gaat lopen; het is dus niet spannend.


Jade
Usericon van Jade
Posted 26-02-2002 11:31 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2002 10:43 schreef Cadaveria het volgende:
filmtip: Monsters en co..
gewoon kijken dan weet je waarom hij heerscht.
Vooral als de verschrikkelijke sneeuwman een surinaams accent blijkt te hebben.
Ook hebben ze bij de aftiteling nog bloopers geanimeerd, geweldig. Dus als je gaat blijf zitten totdat de film echt is afgelopen. Ook het voorfilmpje 'vreemde vogels' vond ik hilarisch.

Nu nog ice age


Wilde hem per se in het Engels zien in de originele versie met de stemmen van John Goodman en Billy Christal. Ik vond de film en het voorfilmpje "For The Birds" wel grappig.


Jade
Usericon van Jade
Posted 26-02-2002 11:33 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2002 10:34 schreef Sharteel het volgende:
Deze vrijdag Ocean's Eleven gezien.. Een remake van een film uit de seventies als ik mij niet vergis... Heel korrelig gefilmd en de belichting doert ook erg denken aan de film uit die tijd.. Heel droge humor.. Zeker een aanrader!!


I.d.d. een remake van de film met The Rat Pack; met Frank Sinatra en maten. Ik vond hem ook vermakelijk!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-02-2002 0:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Kutzooi zat net in Valorian's topic te replyen DICHT
A.s. vrijdag op SBS6 There is something about Mary (de leukste comedy die ik gezien heb).
en Pet sematary (horror) op RTL5 al is het alleen maar om de titelsong van de ramones.


Bazzio Attacks!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-02-2002 1:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Een filmtip.

Ik heb dus net 'Medea' van Pier Paolo Pasolini gezien. Een vermoeiende film om naar te kijken, vooral omdat-ie traaaaaaag is en omdat-ie niet echt goed gemonteerd is of zo, maar toch wel tof om te kijken. Het is dus het verhaal van Iason en Medea (uit de Griekse mythologie) volgens Pasolini geïnterpreteerd. Wel jammer dat er veel homo-erotisch beeldmateriaal inzit waar ik dus echt kromme tenen van krijg (Pasolini hield daar wel van geloof ik), weet je wel, halfnaakte kerels die elkaar een beetje aanraken enzo... *rrrrrillll* maar verder wel een coole film.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-02-2002 14:50 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Trainspotting


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 28-02-2002 14:59 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

anatomy (maar wel in het duits, in het engels zuigt hij langs alle kanten)


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-03-2002 2:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vandaag gehuurd:

Shadow of the vampire

Phantom of the opera van Dario Argento

Memento & The cube are next on the list by dope demand...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen