|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zin in! |
|
quote: Neem je Marcel (en de kinderen) ook mee? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nope. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
geen kinderfeest dus ? Ik heb er zin in. Heavy metal ! |
|
quote: Hahaha. Jij wel AOD. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jij je moeder en je dochter mee dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ah morgen al, dat wordt de wekker zetten denk ik.. |
|
Vandaag. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Eigenlijk wel ja.. |
|
quote: Naja.. ehm, "straks" dus "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Donders weer even mentaal voorbereiden zo..... Biertje Renéé?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Lief van je, maar nee... mijn bronchitis is nog niet over. Geen alcohol voor mij dus. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jammer......maar je bent er wel straks?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Selbstverständlich "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Niet door de rustige nummer heenkuchen he....... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ook maar even kijken |
|
quote: Hahaha Renéetje weer op de Duitse tour? |
|
quote: Hoezo "weer"? Dat ben ik toch altijd? quote: Waarschijnlijk wel. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 25-05-2008 13:27] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ow verrek, das vanmiddag. Neh, dat wordt hem niet, ik ben te lui Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hahah ja das waar! Hey, mijn visagie kunsten gisteren uitgeleefd op T.T.T.V.! Zie het metalvisie songfestival topic! Extra punten voor gekregen en uiteindelijk hebben ze gewonnen! |
|
quote: Doet me aan iets, nee, laten we zeggen iemand denken.... SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! |
|
quote: Nou, gefeliciteerd Ik ga nu richting Popfront... Doe je daar soms ook de visagie? quote: Oja? Aan wat of wie dan? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 25-05-2008 13:31] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja hoor, als iemand dat graag wil, prima! Moet je wel ff je eigen make-up meenemen! quote: Ene meneer Cavanagh, met het oudejaars middagconcert met Erik en Ray! |
|
quote: haha, na tig reminders gisteren alsnog vergeten nouja, boeie, had toch geen zin [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-05-2008 17:06] Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |