IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 25-05-2008 The Dust Connection & Mytholic in Zwols Popfront [middagconcert] Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-05-2008 19:39 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zo, was wel gezellig in het popfront! Mythlogic was wel aardig, jammer dat de bas zo hard stond, The Dust Connection is wel een heeeeele goede band! Jammer dat ik erg brak was, en dat de muziek van beide bands niet zo mijn ding is, maar ik heb me toch wel uitstekend vermaakt!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-05-2008 20:59 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Was gaaf! De bas stond niet te hard, maar de gitaren te zacht (ergens in't midden van de set stonden ze ff hard genoeg, maar later weer zachter. Popfront geluidsman moet es wat meer oefenen iig). Goed optreden, dat zeker! Willie rules En de rest natuurlijk
TDC was super!
En daarna lekker gezellig bij die kutgriek

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-05-2008 21:00]

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-05-2008 22:31 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik ben/was ontzettend brak (teveel bier op in de afgelopen 2 avonden) maar het was een leuk middagfeestje. . Bij de griek was het ook gezellig alleen het eten draait nu als een kolk in m'n maag.

[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 25-05-2008 22:31]

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 25-05-2008 22:59 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Was een leuk middagje allebei de bands vond ik wel goed.

The Dust Connection (geloof ik):

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 25-05-2008 23:27 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Ja was mooi vanmiddag, maar die wijn niet echt verstandig.... BRAK!

moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 26-05-2008 7:53 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 25 mei 2008 20:59 schreef FRNK het volgende:
Was gaaf! De bas stond niet te hard, maar de gitaren te zacht (ergens in't midden van de set stonden ze ff hard genoeg, maar later weer zachter. Popfront geluidsman moet es wat meer oefenen iig). Goed optreden, dat zeker! Willie rules En de rest natuurlijk
TDC was super!
En daarna lekker gezellig bij die kutgriek

Ik sluit me hier helemaal bij aan......vooral die kutgriek

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 26-05-2008 10:25 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Mytholic niet gezien, maar The Dust Connection vond ik een gepassioneerde en vakkundige band. Hopelijk zie ik die nog eens ergens optreden.
Aan de reacties hier te zien, hadden we allemaal last van zondagse brakheid. Zonde is dat, zo'n band als T.D.C. had de tent plat gespeeld op een zaterdagavond.

MC Hammer Smashed Face

Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 26-05-2008 12:24 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 26 mei 2008 10:25 schreef ErikdePerik het volgende:
Mytholic niet gezien, maar The Dust Connection vond ik een gepassioneerde en vakkundige band. Hopelijk zie ik die nog eens ergens optreden.
Aan de reacties hier te zien, hadden we allemaal last van zondagse brakheid. Zonde is dat, zo'n band als T.D.C. had de tent plat gespeeld op een zaterdagavond.

Yes yes alleen was ik niet zo brak, hahaha. Maar goed, wat frnk zegt: that sound guy... Mijn vader (jawel) zei over zijn performance: die gozer viert zijn eigen feestje. Niet om lullig te zijn, maar het is ook echt moeilijk. En dan moet je open staan voor suggesties. En dat blijkt dan weer nog moeilijker. Ik vraag me af: geven we het op of zullen we nog een poging doen hem te helpen? Hij is enthousiast genoeg en op vrijwilligers moet je zuinig zijn.

Only sick music makes money today - Nietsche.

Daops
Usericon van Daops
Posted 26-05-2008 12:31 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Bedankt voor de complimenten! Wij hebben ons ook prima vermaakt, het was super om eindelijk weer eens op het podium te staan met deze band!

Ook erg tof om alle oude en nieuwe bekenden weer te zien! Bijzondere dank aan Renee en Popfront voor de kans om te spelen natuurlijk.

Hopelijk een snel vervolg

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

blonde rockgod
Posted 26-05-2008 16:12 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 mei 2008 12:24 schreef Dick Wolkendeck het volgende:
Yes yes alleen was ik niet zo brak, hahaha. Maar goed, wat frnk zegt: that sound guy... Mijn vader (jawel) zei over zijn performance: die gozer viert zijn eigen feestje. Niet om lullig te zijn, maar het is ook echt moeilijk. En dan moet je open staan voor suggesties. En dat blijkt dan weer nog moeilijker. Ik vraag me af: geven we het op of zullen we nog een poging doen hem te helpen? Hij is enthousiast genoeg en op vrijwilligers moet je zuinig zijn.

Enthousiast: okay, koppig: niet okay. Ik heb al meerdere keren hulp aangeboden om de geluidsploeg van popfront beter te maken, maar dat is volgens de geluidsploeg niet nodig. Eeuwig jammer dat het popfront nu al bekent staat om zijn slechte geluid, terwijl het veel beter kan.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 26-05-2008 19:06 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 16:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Enthousiast: okay, koppig: niet okay. Ik heb al meerdere keren hulp aangeboden om de geluidsploeg van popfront beter te maken, maar dat is volgens de geluidsploeg niet nodig. Eeuwig jammer dat het popfront nu al bekent staat om zijn slechte geluid, terwijl het veel beter kan.

Aan wie heb je het aangeboden dan? Misschien kan ik intern eens een balletje op gooien..

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

blonde rockgod
Posted 26-05-2008 20:47 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 mei 2008 19:06 schreef AngelOfDeath het volgende:
Aan wie heb je het aangeboden dan? Misschien kan ik intern eens een balletje op gooien..

Aan dezelfde geluidsman als zondag

Ik had zoiets van: als wij zaterdagmiddag oefenen, kunnen we het ook wel eens op het podium doen, zodat de geluidsploeg ook kan oefenen.

Grootste manko is volgens mij de manier waarop men alles wil uitversterken, in een toko als popfront is het volgens mij helemaal niet nodig om de gitaren over de PA te versterken. Ander manko is het gebrek aan monitoringsmogelijkheden voor 2 gitaren'.

Is de afzuiging trouwens kapot in het popfront? Was erg warm gistermiddag.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-05-2008 20:56 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:

+1

Maar hoe wou je het beter maken?
Edit: zie het al..
Maar dan doen ze toch wat ze de hele tijd al doen, haal er een goeie live geluidsman bij en laat die hen eens goed informeren over hoe het moet.
Nico Van Montfort b.v van XPZsound zou je hier voor kunnen vragen.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 26-05-2008 20:58]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-05-2008 20:59 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 20:47 schreef blonde rockgod het volgende:

Is de afzuiging trouwens kapot in het popfront? Was erg warm gistermiddag.

Volgens mij wel.

Maar dat is pas een maand of 3.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-05-2008 21:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:

nu al bekend om zn slechte geluid? valt wel mee toch? oke, niet geweldig maar toch, vergelijk het met de goudvishal of de baroeg en het is hemels hehe

Je moeder.

Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Posted 27-05-2008 10:55 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

Het geluid in popfront kan erg goed zijn. Check maar eens als bijvoorbeeld Henk Volkers aan de knoppen draait.

blonde rockgod
Posted 27-05-2008 10:56 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 mei 2008 10:55 schreef Dick Wolkendeck het volgende:
Het geluid in popfront kan erg goed zijn. Check maar eens als bijvoorbeeld Henk Volkers aan de knoppen draait.

Het zit hem niet in de aanwezige apparatuur inderdaad....

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 27-05-2008 10:56 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 20:59 schreef Dentz het volgende:
Volgens mij wel.

Maar dat is pas een maand of 3.

Klopt, er is ook al diverse malen een monteur voor langs geweest. Waarom het nog steeds niet in orde is weeet ik ook niet...

En Mathieu, ik zal het eens in de groep gooien. Ik ga zelf ook geluid leren, dus zal het eens proberen bespreken.

Kun je me anders eens op de mail zetten wat er allemaal aan scheelt? Zelf heb ik er eigenlijk zelden last van, dus ik zou niet kunnen onderbouwen waarom het zo slecht is.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 27-05-2008 11:12]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Daops
Usericon van Daops
Posted 27-05-2008 11:45 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik vond de apparatuur prima hoor. Ok, natuurlijk is het fijner als je meer monitorgroepen hebt, maar da's zo erg niet op een relatief klein podium. Verder was het geluid op het podium goed. En los van de hitte idd..

Het ligt toch voornamelijk aan wie je achter de knoppen zet inderdaad, daarom proberen we waar het kan altijd onze eigen geluidsman mee te nemen. Hopelijk was dat hoorbaar?

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Posted 27-05-2008 11:53 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 27 mei 2008 11:45 schreef Daops het volgende:
Ik vond de apparatuur prima hoor. Ok, natuurlijk is het fijner als je meer monitorgroepen hebt, maar da's zo erg niet op een relatief klein podium. Verder was het geluid op het podium goed. En los van de hitte idd..

Het ligt toch voornamelijk aan wie je achter de knoppen zet inderdaad, daarom proberen we waar het kan altijd onze eigen geluidsman mee te nemen. Hopelijk was dat hoorbaar?

Jazeker!

Enne hier een mooi blogje:
http://reverendhortonheat.com/rev_updates/07_01_19.php

"How Sound Men Are Ruining Rock and Roll".

moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 27-05-2008 11:54 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Het geluid was echt een verademing in vergelijking met andere concerten

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

Daops
Usericon van Daops
Posted 27-05-2008 18:48 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gelukkig, zal het compliment doorgeven

robinprins
Usericon van robinprins
Posted 27-05-2008 22:00 by robinprins Wijzig reactieProfiel van robinprinsQuote dit bericht

quote:

was met Voyager ook niet best idd.

maarja zie je vaak met kleine zaaltjes. Zal ook wel geen budget voor zijn.

blonde rockgod
Posted 27-05-2008 22:03 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 mei 2008 22:00 schreef robinprins het volgende:
was met Voyager ook niet best idd.

maarja zie je vaak met kleine zaaltjes. Zal ook wel geen budget voor zijn.

Nou, niet om heel negatief te zijn, maar het heeft niets met budget te maken, de spullen die er zijn zijn goed genoeg voor zo'n zaaltje. Zondag was het verschil tussen Mythlogis en The Dust Connection qua geluid wel erg groot.

robinprins
Usericon van robinprins
Posted 27-05-2008 22:07 by robinprins Wijzig reactieProfiel van robinprinsQuote dit bericht

Dat bedoel ik ook niet. Dat Martin setje is best oke lijkt me ja.
Maar ik bedoelde dus het betalen van een geluidsman. De meeste 'wat betere' geluidsmensen doen het niet voor nop terwijl kleine zaaltjes daar meestal geen budget voor hebben.
Maar ik weet niet of dit in het Popfront het geval is...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com