|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En waarom dan wel niet? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Kwestie van smaak ik vind het irritant klinken. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Wat vind je er irritant aan klinken dan? Wees eens wat specifieker. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De Grease soundtrack CD. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De stem van Paul Kuhr zowel de grunt als de cleane zang De snaredrums. Intro's vol gepingel. Ik vind de composities ronduit saai. En daarbij ben ik zowieso niet echt een doom/death liefhebber. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Dikke - 1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja ik weet het... Iedereen boos op mij nu. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Om die reden vind ik ook alle jumpstyle cd's de kutste cd's allertijden |
|
quote: Ja dat was nou weer niet helemaal de kern van mijn verhaal want ik vind doom/death over het algemeen goed te pruimen alleen omdat het niet mijn favoriete genre is draagt het misschien bij aan mijn beeldvorming. En ik dacht we houden het een beetje in de metalsfeer. Maar negeer mijn posts maar even anders krijgen we zo'n eeuwige discussie. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: |
|
Geen zin om over St. Anger en consoorten te beginnen voor de 1000ste keer? 1 van de cd's die me het meest heeft teleurgesteld de laatste tijd is Slaughter & Apparatus van Aborted. Daar had ik enorm veel van verwacht, maar wat is me dat toch voor een saaie, platte plaat geworden seg. Faustian Spirit of the Earth |
|
St. Anger is gewoon een goede cd, dat de gemiddelde platte metal boer het niks vind, wil niet zeggen dat het een bout cd is. Against God and Government |
|
quote:~ +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nee hoor, ik heb de band 1 keer live gezien, wat een kwelling... @ Rotzak, er staan wel een paar composities op die nog wel gaan, maar ik vind de meeste nummers erg langdradig, en vooral veel te veel in herhaling vallen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
De kutste cd áller tijden wil ik het niet noemen (die bestaat namelijk niet, net zoals er geen beste cd aller tijden bestaat) maar In Sorte Diaboli is de allerslechtste aankoop die ik ooit gedaan heb. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Als ik een track niet tof vind luister ik er al niet naar tot het eind, laat staan een album. Ik luister al niet graag naar kutmuziek en ik praat er al helemaal niet graag over. Wat een fucking debiel topic, net als het "Wat maakt een metal band nou echt slecht voor jou.". Er is genoeg toffe muziek te ontdekken, ga wat doen of zo. Dood, bijvoorbeeld. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die ene van Misty Mourning. Slotje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:lol.. en dat uit jouw mond Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
st anger nog niet gehoord, ik luister altijd pas een metallica cd als de volgende uit is.. op die manier valt t altijd erg mee... kutste metalcd: das moeilijk... misschien mein weg van bethlehem werkelijk niets van de geweldige platen ervoor vind ik hierin terug.. kompleet kut grootste teleurstelling: mother earth van within tempatation ik heb m al jaren en onlangs voor t eerst beluisterd maar oef.. vooral de snauwende zang van sharon den adel zit me niet lekker... ik merk dat ik vaak juist op zang afhaak... de laatste decapitated is ook zo'n heerlijk voorbeeld... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hhm, ja, dat heb ik ook vaak. Trek vooral ongevarieerde zang erg slecht (qua soort, dictie, klankkleur, etc.), dus bijvoorbeeld de hele tijd diezelfde grunt op dezelfde midden-lage hoogte... Erg erg storend. Met bvb. het gitaargeluid heb ik dat weer helemaal niet, terwijl toch ongeveer een zelfde factor is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Was toch geen metal maar crossoverhardcoreschlagerrock? |
|
Moet het metal zijn dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Idd, staat NIET in de titel Dan het volledige oeuvre van die tsjoe tsjoe kneus. Mijn god wat een debiele muziek |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |