![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm, wat is er zo kut aan de director's cut dan? (dat is de enige die ik gezien heb) [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 25-08-2009 10:07] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Beetje persoonlijke smaak natuurlijk, ik weet dat veel mensen liever de director's cut zien. Maar ik kan de vraag helaas niet echt beantwoorden zonder allerlei spoilers te gaan weggeven, vrees ik. Een punt is de voice-overs, in elk geval. Het origineel heeft veel meer een film noire/detective gevoel, wat fantastisch past in de hele sfeer. Een tweede punt is Deckard's totaal onnodige, uiterst stompzinnige en totaal onlogisch getimede memory implant. Heb beide versies gezien, en de director's cut verliest in mijn ogen veel aan sfeer en bovendien getuigt het origineel van meer respect voor de mentale capaciteit van de kijker (ambiguiteit for teh win!). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik lees nu Haar naam was Sarah van schrijfster Tatiana de Rosnay. Bevalt goed tot nu toe. ![]() |
|
![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Had je die niet beter een paar maand eerder kunnen lezen? ![]() Boeiender ![]() |
|
Welnee! Dit leest pas echt lekker als je bijna omvalt van de slaap. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Hehe, het boek werkt dus (nog) niet in de praktijk? Boeiender ![]() |
|
![]() Pfoe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Je spreekt natuurlijk ook niet gelijk vloeiend Swahili zodra je het boek 'Swahili voor Beginners' begint te lezen... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Tafadhali nataka bia pombe baridi ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Mijn Gilles de Geus-collectie aan het herlezen, de schurk van Flebbie bracht me op een idee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Leuk boek, soms een beetje te traag van opbouw etc, maar blijft een leuk boek. Heb het ooit voor school gelezen, en lees het nu opnieuw. Ik lees engelse/amerikaanse boeken liever in het engels, vind vertalingen vaak zo tegenvallen.. En ik moet m'n engels een beetje opkrikken.. edit, @ M, dat boek ziet er interessant uit! [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 26-09-2009 23:42] ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
inspiratie opdoen? ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Op het moment even niks.. net de reeks van twilight gelezen ( en ja de boeken zijn beter ) Denk dat ik toch maar eens aan jonathan strange & mr. Norrell ga beginnen. Al een tijd liggen maar op een of andere manier nooit aan begonnen. i am not an angel, i am not a god, i am just me.. ![]() |
|
ik ben al op een donkere site maar waar zijn die koekjes? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: om maar ontopic te blijven: in een kookboek ![]() i am not an angel, i am not a god, i am just me.. ![]() |
|
hehe maar check je undersign nog maar even ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ik weet wat er staat hoor ![]() ik heb het er toch echt zelf neer gezet ![]() i am not an angel, i am not a god, i am just me.. ![]() |
|
quote: Het is "dark side". Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Dat weet ik. Deze was expres ![]() i am not an angel, i am not a god, i am just me.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |