![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Sorry, maar welk geheim? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dat weet niemand, zo geheim is het.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() En ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Stephen Fry is niet leuk, Stephen Fry is geniaal. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Hehehe, Okaaaaay... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik ben momenteel bezig in een boek van giphart, ik omhels je met duizend armen wat tot nu toe best goed te lezen is. Beetje de jan wolkers van nu.. ![]() |
|
quote:Sorry maar ben je serieus ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Het valse leven van mijn vader - Ute Scheub (journaliste over haar vader: een oud-SS-er die in 1969 publiekelijk zelfmoord pleegde) Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: +100000000 We hebben inmiddels al zijn boeken, ook zijn voortreffelijke uiteenzetting over Engelstalige poezie, en ik denk dat we binnenkort ook maar eens de DVDs van QI gaan aanschaffen. Alle afleveringen al legio keren gezien uiteraard, maar het blijft top-kwaliteit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Inderdaad, geniaal én verslavend. ![]() ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Raymond E. Feist : Magier (nog 150 pagina's en dan op naar het volgende deel). Heerschend boek van een heerschende schrijver ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote:Zoals je weet, ben ik hem ook aan het lezen. Zit pas op de helft, maar inderdaad heerschende boeken! ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Echt fijn he, dat er van die fijne boeken zijn... nu ga ik snel weer naar buiten, wil m uitlezen vandaag. Edit: zo uit, nu Zilverdoorn (balen maar 416 pagina's) [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 17-06-2008 14:25] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Iemand enig idee wanneer het nieuwe deel van A Song of Ice and Fire een keer uit komt? Zou december vorig jaar al gebeurd moeten zijn, maar het duurt maar en het duurt maar ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:ben nu bezig met die duistere oorlog serie. Ook errug leuk. En voor de momenten dat ik wél wil kunnen lachen om een boek ben ik ook maar aan de Discworld Novels begonnen van Terry Pratchett. en op de kast ligt Kate Mosse 'Sepulchre' klaar. een aanradertje nog: The Wasp Factory, van ik geloof Iain M. Banks. ![]() |
|
quote: Meneer heeft fikse vertraging. Nou ja, vertraging, het duurt gewoon langer dan hij eerst gedacht had. Het laatste wat ik las was dat hij gewoon nog bezig is en dat het klaar is wanneer het klaar is ![]() http://www.georgerrmartin.com/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hmm wil gaan lezen na interessant artikel in NRC: Farewell to the leftist working class. Iemand hier gelezen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
![]() Gave special over reverbs op je totaalmix. ![]() ![]() |
|
![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Net "Gras onder mijn voeten" gelezen, lekker aan de Gestalttherapie. Nu even een saai Stephen King-boek uitlezen (anders was die eerste helft ook zo voor niets), en eens op zoek naar The Road en World War Z. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-09-2008 2:53] ![]() |
|
![]() Geleend van Generaal Skullfucker, en tering, eindelijk weer eens een fantasyboek dat origineel is (okay, dit deel komt oorspronkelijk uit 1977 hehehe, maar is wel megavet!). Boeiender ![]() |
|
Thomas Covenant heerscht big time!! Ik ben nog steeds bezig in Feist, maar daarna Donaldson toch maar weer eens herlezen. ![]() |
|
De bewoonde wereld - Nicci French De vrijmetselaars - Tim Wallace Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Biology Door Campbell en Reese Editie acht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |