|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aaaaaaaw Het is de lichtinval ;') |
|
ik heb een konijntje gereserveerd, kan hem volgende week ophalen Hij gaat Pom heten: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik neem je slaapzak mee en kom even de eerste 2 maanden op de grond voor het hokje liggen Krijg echt ineens zo'n puppyoogjes gevoel waarbij ik aaaaaw moet roepen Het is de lichtinval ;') |
|
Wij hebben ook zo ding. The trend is dead. |
|
quote: Vind konijn niet zo lekker maar zeker beter dan zon levend schijtbeest |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Wat is dit nou eigenlijk weer voor idioots? Nieuw van Jamba, of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 07-03-2008 19:10] |
|
quote: Nope, een echte top 40 hit meende ik. Jeweettoch. http://youtube.com/watch?v=pPOfiUt5f6k [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 07-03-2008 19:36] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
:''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''') |
|
quote:oh cie lijkt op mijn konijntje die ik vroeger had Snuf heette die |
|
quote: Mijne lijkt er ook op(alleen zwarter) en heet Snuffie :') En hij valt graag kleine kinderen aan |
|
Deze heet stampertje. Hij schijt alles onder. The trend is dead. |
|
quote: Gisteren voor het eerst gezien, wat een raar nr |
|
quote:Mijne ontsnapte nogal eens, gingie door de buurt wandelen en honden aanvallen. Konijntje met grootheidswaanzin. Hij is er wel 12 mee geworden trouwens! |
|
:') 12 is wel erg oud trouwens voor zon beestje Mijne is ook al de goede kant op. Hij is nu bijna 9. oude foto`s: [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 07-03-2008 20:39] |
|
Ik vind konijnen er wel lief uitzien, maar verder maar oersaai. Sorry konijnenlovers Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... |
|
En ze hebben de neiging aan kabels te lopen vreten. Toen die van mijn ex aan het snoer van de lamp begon te knagen heb ik hem zijn pleziertje maar gegund. Hij heeft een flinke oplawaai gehad maar het wel overleefd. Daarna was hij wel van zijn tik genezen. Jaja, ook konijnen kunnen dingen leren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
signature |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
gisteravond... de voorkant ontdekken zal wel een hele opgave zijn ofzo?? |
|
Geen foto helaas, maar mijn konijn is standaard grijs doorsnee etc. Gekregen voor m'n verjaardag, omdat ik t beest van m'n broer zo lief vond. Tja, en toen was deze anders. Kan heel hard rennen (toen ie klein was issie eens heel hard tegen een deur aangerend, vanaf toen heette t beest Forest. Kan hard rennen en is niet slim), springt 3 hoog de boekenkast in, is een meester in schooien, ligt in de vensterbank in de zon, is gek op chocola en vooral niet aaibaar. Tenzij door een van de baasjes en in hok. Is wel zindelijk, maar van het behang knagen heb ik hem tot op heden niet afgekregen, zelfs niet met een schop onder zijn hol. |
|
Kreeg vannacht nog een konijntje onder de auto... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
toch wel netjes gestopt he .. |
|
Ik week netjes uit... maar dat deed het konijntje ook... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |