|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ow, gevoelige snaar. |
|
ah toch wel. dacht altijd dat het meer 'decoratie' beetsjes waren die niks 'deden'... weer wat beelden rechtgezet Je moeder. |
|
Mijn konijn is heel lief, al is hij de laatste tijd wat schrikkerig geweest doordat een kat hem steeds probeerde te pakken 's nachts. Gelukkig is hij alweer bijna handtam, komt alweer naar boven in zijn hok om geaaid te worden. En met mooi weer zit hij samen met mijn zoon buiten bij de ren, dat kunnen ze wel een half uur volhouden: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hahaha, je zoontje kijkt wel een beetje hongerig uit z'n ogen. |
|
quote: Da's standaard, hij vreet alles op wat je hem voorzet, met 1 jaar kreeg hij toen hij ziek was de dosis anti-biotica van een 2-jarige vanwege zijn gewicht en grootte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-10-2010 9:34] signature |
|
Boeiender |
|
aangerand? signature |
|
quote: Lijkt er wel op. Boeiender |
|
volgens mij is het een 50% swastikanijn signature |
|
Dat zijn de ergsten. Boeiender |
|
signature |
|
signature |
|
Ik had ooit ook een konijn, Rinkelbel. Mijn moeder haatte Rinkelbel, want ze at alle bloemen op. Toen was ik logeren bij oma, en toen was ze plots dood. Ik verdenk mijn moeder nog steeds. |
|
maar goed ook, stomme buitenlanders! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: *zucht* |
|
quote:Lievvvvvvvvvvvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Rinkelbel :') Wat een bazen-naam |
|
quote:Als ik jou was zou ik mijn moeder maar eens niet meer laten ontwaken. Dat is niet verdenken, dat is weten. Edit: Rinkebel is indd wel een vette naam. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 18-02-2011 14:14] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Onze Knabbel gaat waarschijnlijk van het voorjaar kleine Knabbeltjes maken! Bij het beste vriendje van mijn zoontje thuis hebben ze een vrouwtjes-Vlaamse Reus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ja, hè? Ik kreeg hem voor mijn 3e verjaardag, kan je nagaan wat een bazin ik was. :') |
|
signature |
|
Ach wat lief hij omhelst hem helemaal ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
eat signature |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |