|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 25 april, W1 te Arnhem. Heidevolk presenteert hun nieuwe CD Walhalla Wacht. WalhallaWacht.com Heidevolk.com Heidevolk MySpace [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 10-03-2008 10:01] |
|
dan kunnen ze 16 maart alvast oefenen als ze samen met Turisas op het podium staan in Doornroosje. |
|
moet het niet 25 maart zijn ? aangezien de CD op 26 maar uitkomt... |
|
Daar ben ik natuurlijk bij! |
|
Ik heb de complete CD sinds vandaag al binnen ERG toffe CD, en ik denk dan ook dat dit een grote stap voor Heidevolk zal zijn. Hier alvast een linkje van het enige nummer dat al wel officieel op internet is gezet. http://www.youtube.com/watch?v=-xzVsXBdaEA |
|
Enige nummer? Ik heb al 2 nieuwe nummers gehoord op hun site. |
|
Ik heb een deel van de cd ook al gehoord tijdens shows inderdaad. Eerst de 16e en dan 25 april |
|
De nieuwe CD kan middels een PRE-ORDER besteld worden in onze webshop. Als er besteld en betaald is vind je de nieuwe schijf 28 maart op je deurmat www.Heidevolk.com [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 10-03-2008 9:40] |
|
goed bezig mannen. wordt een vette party hier in de willemeen... |
|
Ik ben helaas niet aanwezig vrees ik... Zaterdag gewoon weer om 4 opstaan om te gaan werken... Dat lukt me dan net niet ben ik bang FREEZE |
|
Ik ben er... denk ik... |
|
Als het maar niet zo tering druk wordt als bij die eerste cd presentatie in de goudvishal, allemachtig! gelukkig kon je toen gemoedelijk buiten bier tanken. Against God and Government |
|
quote: October 2004 is het niet? Heb nog nooit zoveel heidenvolk shirts per m4 gezien. ps. onee, dat was dacht ik een single persentatie. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-03-2008 16:17] |
|
quote: Was dat die keer waarbij dat blonde mokkel iedereen aan het aflebberen was? |
|
quote: Mij in ieder geval niet, de sloerie Maar heb geen idee eigenlijk. Against God and Government |
|
quote: Dat was inderdaad bij die single presentatie nu je het zegt, die bedoelde ik. Against God and Government |
|
quote: Hehe, de zus van ene Kim die een welbekende zm'er wist te vangen! |
|
quote: nu maar hopen dat ze er in Willemeen ook bij is, of niet? |
|
wel leuk, misschien aanwezig, ligt aan werkrooster Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
ben jij het blonde mokkel? |
|
Vertegenwoordigen wij dan samen de meer donkerharige mokkels? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
yes! Ik ben er iig bij, waarschijnlijk al vroeg omdat ik de handen uit de mouwen moet gaan steken. |
|
Ik ook. Alleen niet om handen uit de mouwen te steken. |
|
Zie dit topic nu pas....vrijwel zeker aanwezig. Heidevolk is altijd leuk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ook aanwezig denk ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |