IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vr 25 April 2008 Heidevolk CD-Release W1 Arnhem Vorige pagina
Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 20-04-2008 15:37 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

*schop*

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-04-2008 16:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

afwezig denk ik....

aargoed, wie wee tbedenk ik me nog

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-04-2008 19:05 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Graag aanwezig willen zijn, maar moet helaas werken. Heidevolk moet maar weer eens in De Azijnfabriek komen

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 20-04-2008 20:21 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 20 april 2008 15:37 schreef Grimnir het volgende:
*schop*

[Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 20-04-2008 20:22]

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 22-04-2008 18:03 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 20 april 2008 20:21 schreef Killing Zoe het volgende:

Als in: ik schop het topic weer omhoog

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 23-04-2008 16:30 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ooooooooooooooooow zooooooooooooooo...

Btw, ik heb er zin in...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-04-2008 11:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zal wel gezellig druk worden morgen!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 25-04-2008 9:46 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Hm... volgens de site al uitvrkocht
Afwezig dus

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 25-04-2008 10:19 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2008 16:05 schreef irritante klootzak het volgende:
afwezig denk ik....

aargoed, wie wee tbedenk ik me nog

Ik had jou gisteren wel verwacht in de WI...
Maar goed, ik ben er vanavond ook, zij het maar even, want ik moet zaterdag weer vroeg op...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 25-04-2008 11:58 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zin in

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 25-04-2008 13:13 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Hehehe, PL gaat toch maar wel aanwezig zijn Ik heb er weer eens verschrikkelijk veel zin in! Lange tijd geleden dat ik Heidevolk gezien heb...

@Regeer: in Arnhem schijnen er nog losse kaarten verkocht te worden

FREEZE

irritante klootzak
Posted 25-04-2008 13:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2008 10:19 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ik had jou gisteren wel verwacht in de WI...
Maar goed, ik ben er vanavond ook, zij het maar even, want ik moet zaterdag weer vroeg op...

Ik was er gisteren ook!!!!!!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Posted 25-04-2008 13:15 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

en verder niet aanwezig vanavond.. ik ga me niet begeven in een uitverkochte willemeen, dan ga ik liever naar de sauna! :p

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 25-04-2008 14:28 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 25 april 2008 13:13 schreef Phantom Lord het volgende:
Hehehe, PL gaat toch maar wel aanwezig zijn Ik heb er weer eens verschrikkelijk veel zin in! Lange tijd geleden dat ik Heidevolk gezien heb...

@Regeer: in Arnhem schijnen er nog losse kaarten verkocht te worden
Blijft een erg grote gok als je er meer dan 2 uur voor moet rijden...

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2008 14:42 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Uitverkocht dus?
Lekker handig om niet te melden dat er voorverkoop is.

Edit: Toch nog kaartjes bij de Dollhouse te koop, maar even langs dan maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 25-04-2008 14:49]

Phantom Lord
Blaat
Posted 25-04-2008 16:28 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Ik zie je vanavond wel MH!

FREEZE

Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2008 16:29 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Inderdaad! Gelukkig nog kaartje kunnen fixen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-04-2008 17:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2008 14:28 schreef Regeer het volgende:
Blijft een erg grote gok als je er meer dan 2 uur voor moet rijden...

die zijn er niet die kaarten.

Het zit zo: in eerste instantie wordt iedereen binnen gelaten die een reservering heeft (vind voorsoortering plaats beneden aan de trap). Na een uur wordt er gekeken hoeveel reserveringen er niet opgehaald zijn. Afhankelijk van dat aantal kunnen er nog mensen naar binnen die geen reservering hebben.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 26-04-2008 14:06 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Blij dat ik de gok niet heb genomen dan...
Ben maar naar Vader geweest in Leeuwarden als alternatief en dat was ook geen straf

Phantom Lord
Blaat
Posted 26-04-2008 14:33 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Was wel een leuk feestje gisteren! Het bier vloeide rijkelijk

*okee, mijn avond was wat minder vanwege mijn oma, maar dat drukte de pret maar even*

FREEZE

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 26-04-2008 16:34 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2008 13:14 schreef irritante klootzak het volgende:
Ik was er gisteren ook!!!!!!

Dan heb ik je volledig gemist! Stond je plaatjes te draaien of zo?

Het was gisteren volle bak idd! Ik stond fijn in een stroom frisse lucht bij de uitgang!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Phantom Lord
Blaat
Posted 26-04-2008 16:44 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2008 16:34 schreef DecomposingBitch het volgende:
Het was gisteren volle bak idd! Ik stond fijn in een stroom frisse lucht bij de uitgang!
Dan moet je mij wel een aantal keren naar buiten zien gaan met de telefoon in de hand. Ik ben echt 5 keer ofzo naar buiten gegaan om te bellen of omdat ik gebeld werd, dus als je echt bij de uitgang stond heb je me vast en zeker voorbij zien komen

Wacht, volgens mij iedereen wel

FREEZE

Moordlustige Hamster
Posted 26-04-2008 19:06 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Was een gezellig avondje!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com