|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* |
|
HEUY!!!! Graag aanwezig willen zijn, maar moet helaas werken. Heidevolk moet maar weer eens in De Azijnfabriek komen |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 20-04-2008 20:22] |
|
quote: Als in: ik schop het topic weer omhoog |
|
Ooooooooooooooooow zooooooooooooooo... Btw, ik heb er zin in... |
|
zal wel gezellig druk worden morgen! |
|
Hm... volgens de site al uitvrkocht Afwezig dus |
|
quote: Ik had jou gisteren wel verwacht in de WI... Maar goed, ik ben er vanavond ook, zij het maar even, want ik moet zaterdag weer vroeg op... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Zin in |
|
Hehehe, PL gaat toch maar wel aanwezig zijn Ik heb er weer eens verschrikkelijk veel zin in! Lange tijd geleden dat ik Heidevolk gezien heb... @Regeer: in Arnhem schijnen er nog losse kaarten verkocht te worden FREEZE |
|
quote: Ik was er gisteren ook!!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
en verder niet aanwezig vanavond.. ik ga me niet begeven in een uitverkochte willemeen, dan ga ik liever naar de sauna! :p Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Blijft een erg grote gok als je er meer dan 2 uur voor moet rijden... |
|
Uitverkocht dus? Lekker handig om niet te melden dat er voorverkoop is. Edit: Toch nog kaartjes bij de Dollhouse te koop, maar even langs dan maar. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 25-04-2008 14:49] |
|
Ik zie je vanavond wel MH! FREEZE |
|
Inderdaad! Gelukkig nog kaartje kunnen fixen. |
|
quote: die zijn er niet die kaarten. Het zit zo: in eerste instantie wordt iedereen binnen gelaten die een reservering heeft (vind voorsoortering plaats beneden aan de trap). Na een uur wordt er gekeken hoeveel reserveringen er niet opgehaald zijn. Afhankelijk van dat aantal kunnen er nog mensen naar binnen die geen reservering hebben. |
|
Blij dat ik de gok niet heb genomen dan... Ben maar naar Vader geweest in Leeuwarden als alternatief en dat was ook geen straf |
|
Was wel een leuk feestje gisteren! Het bier vloeide rijkelijk *okee, mijn avond was wat minder vanwege mijn oma, maar dat drukte de pret maar even* FREEZE |
|
quote: Dan heb ik je volledig gemist! Stond je plaatjes te draaien of zo? Het was gisteren volle bak idd! Ik stond fijn in een stroom frisse lucht bij de uitgang! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Dan moet je mij wel een aantal keren naar buiten zien gaan met de telefoon in de hand. Ik ben echt 5 keer ofzo naar buiten gegaan om te bellen of omdat ik gebeld werd, dus als je echt bij de uitgang stond heb je me vast en zeker voorbij zien komen Wacht, volgens mij iedereen wel FREEZE |
|
Was een gezellig avondje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |