|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
eng als in krap of als in akelig signature |
|
Hoeft niet, tis dat ik het zelf net snap :') |
|
quote: Hypnos, sla even met een hamer op je vingers ja |
|
Ineens moet ik denken aan een krap sla. Weird. Wat zegt U/ Zeg maar jij. Ow, ik verstond heel wat anders. Weird. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Juist,..ik heb niet zo'n zin om zwaar (dan nog licht) na te denken. ..Waar gaat dit topic überhaupt over? *gaat maaar eens kijken* |
|
Dat begrijpt bijna niemand. Om 2400 iig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ok, laat maar, plaatjes met a en b vehoudingen gedoe..daar heb ik geen zin in. |
|
quote: Net te vroeg Edit:En idd wat je zegt, rond deze tijd wil ik zowiezo niets begrijpen. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 20-02-2010 0:02] |
|
quote: zitten twee kreeften in een kommetje zegt de ene tegen de andere: t'is hier wel krab ... signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |