|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja een maat van mij gaat dr naartoe en daarom gaat ie vanavond vroeg naar bed godver wat een Zaadje.... "Sehnsucht" |
|
sukkels |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 19-06-2004 9:45] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
ik ga zo richting fair, met kater en all |
|
Oke, tis geweest. Slotje? Red de fietsen de winter door. |
|
quote: behoorlijk schone dame trouwens dat zusje van jouw, jammer van die kuisheidsgordel |
|
Zo, ik ben terug van een fantastisch weekend! 200 euro op twee dagen tijd opgedaan. Ik was als figurant van het Tolkiengenootschap Elanor verkleed als Nazgul. [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 21-06-2004 13:56] "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ik was uitgenodigd door Tolkiengenootschap Unquendor..helaas geen tijd Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-06-2004 14:02] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-06-2004 14:02] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-06-2004 14:02] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-06-2004 14:03] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hoe was het assortiment puntoren dit jaar op de stands? En wat waren de prijzen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: whaha! ik was degene die jou of je andere vriend verkleed als nazgul beledigde omdat ik je nederlander noemde. Btw: de prijzen voor een handtekening van Andy Serkis en Craig Praker waar veel te duur. 20 euro Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
geen idee, maar het moet redelijk goed zijn geweest aangezien ik me behoorlijk suf heb kunnen lachen om de verschillende soorten lachwekkend uitziende ooraanhangsels |
|
quote: WTF? Ik weet niet wie de waarde heren zijn maar het lijkt me echt van de zotte om voor handtekening te betalen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gollum en Haldir uit LotR Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: En daar betaal je voor? Zoek em op internet en print em uit . GRAATTIISSS |
|
Je gaat toch niet voor een handtekening betalen duhhh be real. Ik was er vrijdag heen maar was al na een uurtje weer weg het werd mij een beetje te zweverig daar. en 17.50 eurie entree vond ik ook erg duur. Het eenigste wat ik leuk vond was die smederij en die gast die al die schilden bouwde. |
|
Turolieva, het lijkt me een geweldig idee om het Quenya volledig te gaan beheerschen, om zo op de volgende FF *alleen* maar Elvish te gaan praten Bruce Banner |
|
Hell yeah!! Wordt nog wel flink studeren, haha. Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: Hehe, geweldig, de fantasy-joden slaan weer toe deze zomer . Geweldig!!! Zijn er nog kneuzen hier die voor zoiets betaald hebben? Zoja, zouden die die handtekening even kunnen inscannen? Heersend... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
tja.... betalen voor handtekeningen gaat een beetje ver. Ben behoolijk elf-fan, maar betalen voor een krabbel.... nope. Als ze mij willen betalen voor mijn handtekening, ja waarom niet? Maar ik denk niet dat mijn handtekening zo populair zou zijn... Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: Uhmmz.. je drijft nu toch echt iets (understatement of the year) te ver door. Zo'n fair is best leuk enzo, maar zodra je buiten de werkelijkheid gaat/wil leven begint het ziek te worden. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |