|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Voordeel van het spreken van een taal die niet veel mensen spreken is dat je niet onderbroken wordt door intolerante figuren, die hun mening altijd en overal moeten opdringen. Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
wanneer is de volgende FF? Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote:De volgende EFF is in ieder geval gewoon volgend jaar (als ze 't organisatorisch nog rondbreien, want hoewel ik dit jaar niet geweest ben heb ik al weer verhalen genoeg gehoord en het schijnt er niet op vooruit te gaan)... ik weet eigenlijk van niet zo veel andere fantasy fairs hier in Nederland. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik hoorde ervan vlak voor dat het gebeurde, ik dacht eerst dat het een soort roll-playing evenement was of zo. Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken. Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
Ik ben er geweest en dacht dat het meer een rommelmarkt was, waar iedereen bij dezelfde fabrikant inkocht, dan dat het een boeiend iets was... De heksenraad was een lachertje en er waren maar een paar mensen die heel mooi verkleed waren maar dat was het eigenlijk... Gewoon teveel prullaria... En de prijsuitreiking wat betreft het beste kostuum was pure crap... |
|
Jah, wat is het uberhaupt? Een veredelde rommelmarkt als ik het zo aanhoor? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hm... als dat idd zo is, ga ik er niet heen. Het moet wel een beetje interessant zijn. Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |