IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Elf Fantasy Fair Vorige pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-06-2004 0:03 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 juni 2004 23:58 schreef H-K het volgende:
Uhmmz.. je drijft nu toch echt iets (understatement of the year) te ver door.
Zo'n fair is best leuk enzo, maar zodra je buiten de werkelijkheid gaat/wil leven begint het ziek te worden.

...kerel, waar maak JIJ je druk om?

Bruce Banner

Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 22-06-2004 0:03 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

Voordeel van het spreken van een taal die niet veel mensen spreken is dat je niet onderbroken wordt door intolerante figuren, die hun mening altijd en overal moeten opdringen.

Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!

Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 22-06-2004 0:13 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

wanneer is de volgende FF?

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-06-2004 0:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 juni 2004 0:13 schreef Turoliéva het volgende:
wanneer is de volgende FF?
De volgende EFF is in ieder geval gewoon volgend jaar (als ze 't organisatorisch nog rondbreien, want hoewel ik dit jaar niet geweest ben heb ik al weer verhalen genoeg gehoord en het schijnt er niet op vooruit te gaan)... ik weet eigenlijk van niet zo veel andere fantasy fairs hier in Nederland.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 22-06-2004 0:19 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

Ik hoorde ervan vlak voor dat het gebeurde, ik dacht eerst dat het een soort roll-playing evenement was of zo. Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 22-06-2004 0:29 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Ik ben er geweest en dacht dat het meer een rommelmarkt was, waar iedereen bij dezelfde fabrikant inkocht, dan dat het een boeiend iets was...

De heksenraad was een lachertje en er waren maar een paar mensen die heel mooi verkleed waren maar dat was het eigenlijk...

Gewoon teveel prullaria...

En de prijsuitreiking wat betreft het beste kostuum was pure crap...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 0:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Jah, wat is het uberhaupt? Een veredelde rommelmarkt als ik het zo aanhoor?

"This one is older than shit, heavier than time!"

Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 22-06-2004 0:32 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

Hm... als dat idd zo is, ga ik er niet heen. Het moet wel een beetje interessant zijn.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com