|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geniaal festival, met geniale bands, een paar van mijn favorieten, er gaat hier niet alleen maar grind in. Isis die een set van 2 uur gaat doen, verder Witch/Kongh/Lesbian/Enslaved/Cult Of Luna/Jesu/Cephalic Carnage/Nadja en nog zoveel meer vette bands, zou gek zijn als ik er niet heen ging |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Meuj Lang niet gezien hehe. Life doesn't get much better than this! |
|
indeed iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Morgen! Maar waarom staat er niks over op de website/myspace? |
|
is die weer eens niet geupdate? volgens mij zijn ze vergeten dat ze een website hebben, laatst liep hij ook al 2 maanden achter Je moeder. |
|
Hehe willen ze geen publiek hebben ofzo? |
|
Woei!! Nog 1 nachtje slapen en ik mag blekkies pesten dmv het draaien van grindcore. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Begin er maar niet over. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Er staat zelfs niets op de posters, maar dat maakt niet veel uit, die hangen toch alleen maar in het Popfront. Setlist even op mijn manier opgeschreven, nu denk ik dat ik de nummers wel uit elkaar hou. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Tssssss of wel natuurlijk, het schiet toch nooit op daaro. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: hahaha... heb net de boel eens even geordend...toen ik alle nummers net in m'n eentje speelde klopte het allemaal als een bus... canon-grind... |
|
Een muur van geluid 45 minuten lang? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nee, grindcore dient kort & heftig te zijn... maximaal 30 minuten dus. |
|
Pff waarom moet ik nou weer in het weekend ziek zijn.. Ik zie wel of ik nog kom.. |
|
Vanavond al weer. Ik ben benieuwd Life doesn't get much better than this! |
|
sinds wanneer geef jij om bands en popfront? Je moeder. |
|
quote: Geen toegift? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Sinds nooit Maar zo lijk ik net heel positief enzo Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hulde. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik kan het wel En ach, zal vast wel weer gezellig worden hehe Life doesn't get much better than this! |
|
Je moeder. |
|
quote: Misschien ter plekke een nummertje in elkaar flansen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
veel plezier vanavond Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |