|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
nog brakker geluid dan de mp3's op de site trouwens hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-04-2008 20:23] Je moeder. |
|
Ik vond het erg tof, ook de 2e band. Jammer van het publiek bij Irmin. Ik vond de zang wel tof. |
|
GEVONDEN VOORWERP: Ik heb de verkeerde jas meegenomen. Het is een zwart jogging jack met capuchon... ik zoek dus een soortgelijke maar dat met de binnenkant grijs in de capuchon. Ze kijken echt enorm op elkaar (nee, wasn't drunk namelijk,. hahaha). van wie heb ik de jas geleend? |
|
Thanks voor de reacties! Was de zang niet gewoon wat hard ingemixt anders? M.a.w.: trekken jullie de zang op onze MySpace songs ook niet? |
|
Grindbashers, tja ik wist al dat het gaaf ging worden, donderdag in de oefenruimte was het namelijk ook al erg gezellig. T mooiste was dat herrie zn bas nog echt kapot gooide ook! Wel jammer dat de nummers zo kort zijn dat echt headbangen niet echt makkelijk is als je de nrs niet echt kent en een pit bouwen al helemaal niet te doen is Ik heb die 2e band verder niet gezien maar toen we naar buiten liepen om naar groningen te gaan leek het wel alsof ik een wijf hoorde gillen die verkracht werd... Ik weet niet of dat het hele optreden zo geweest is maar als dat zo is was het niet mijn ding geweest iig. Ohja en als je grime op je kop plakt en smeert moet je het ook overal even een beetje verdelen zodat je geen koeienvlekjes in je gezicht hebt.. |
|
bas weer gemaakt.... hahaha. bringer of light heeft zijn jas weer terug... |
|
quote: paste jij zijn jasje dan? |
|
makkelijk zelfs... (BoL) draagt altijd 3 truien over elkaar heen (en een jas) zodat hij wat breder lijkt... |
|
quote: nouja, black metal is nooit geliefd geweest in zwolle heb ik het idee. en in het begin stond het behoorlijk hard, werd gelukkig wat bijgesteld. maar als je iets van een act doet, doe dan meet dan een neus en twee oren of doe helemaal niks, iedereen heeft zich wel vermaakt met die clown moet wel zeggen dat jullie wel goed met het publiek om wisten te gaan wbt wat losser worden en gewoon lol maken op het podium, dat zie ik maar zelden een band doen Je moeder. |
|
quote: |
|
quote:Wel dus... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Het klonk dus niet of hij in brand stond ? jammer ...... |
|
En dan iets als grindbashers wel tof vinden...tja... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Geloof me, dat was echt honderden malen beter... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: kom gewoon 11 mei kijken joh! |
|
quote: misschien heb ik ooit de afslag gemist...maar "100%" black-metal vind ik het niet. Al eerder aangegeven (en inmiddels van diverse aanwezigen hetzelfde gehoord): muzikaal gezien zat het echt rete-strak in elkaar. Heb met de zanger na afloop ook nog effe gebabbeld. De zware 2e grunt (1 van de bandleden, ik weet niet wie) werd tijdens dit optreden niet gebruikt ivm gezondheidsklachten... een mix van zware grunts en een (goed ingemixte) krijs maakt 't wel af. blijft voor iedereen uiteraard een kwestie van smaak. Het is niet mijn "muziek" in 't algemeen, echter wel een knappe prestatie van Irmin. Zwolle is namelijk "vrij chauvinistisch...!". |
|
quote: mmm... ik hoor niks (kut pc) echter zie ik dat dit 1 van de laatste nummers is... die we 1 x hadden geoefend de donderdag ervoor... |
|
ik stond 2 meter van de box dus het geluid is alleen wat ruis... maar misschien haal jij er een nummer uit quote: nouja, black metal achtig. als ik mocht kiezen uit hokjes zou ik het daar in plaatsen iig. en zo kut was het zeker niet, goed gespeeld. maar goped punt dus dat ze niet al te serieus waren en met veel plezier op het podium stonden want dat straalde er ook wel vanaf Je moeder. |
|
quote: thankzzz we hebbe trouwens altijd zon podium presentatie nog niemand even geluisterd op myspace ? http://www.myspace.com/irminlegion |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |