|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zaterdag 27 April: Podium Hardenberg - Kreator, Sodom en Destruction!!!!!!! Daar zie ik mijzelf nog wel naartoe gaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Woei!!! Reken er maar op dat ik ga! Maar dat houd dan ook weer in dat Kreator niet komt(dat gebeurt nou altijd met Kreator als ik erheen ga). Dus kan ik beter niet gaan. Shit, het leven is moeilijk. |
|
vrijdag 26 april Biebob, Vosselaar: Kreator Destruction Sodom "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
en op graspop staan ze ook |
|
quote: Hier ga ik zeker naar toe. Heads I win, tails you lose |
|
quote:Vergeten we niet wat er op zaterdag 27 April nog meer geplant staat |
|
quote: Dat zal wel were de moeite lonen, drie bere goeie groepen, en dan vooral voor Destruction en Kreator bezig te zien. Destruction was al vree goe op graspop campingfest. hopelijk is 't nog beter met een eigen optreden dan op een festival. 't zal wel were van 'total destruction' en 'trash this place' zijn. Nog een vraagske, weet er misschien iemand oevele dat dit zal kosten ('t mag gerust wel een prijzeke zijn, ik ben zeker van de partij). keep banging your heads AMO MANTOS KAKO DAIMONOS |
|
ik geloof dat de kaarten 14 euro kosten "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Citroën, createur d'automobiles |
|
hmm het wordt kiezen, gaan we naar ZM (JAA) of naar Kreator (NEE) |
|
bedankt voor alle reacties!!! Ik denk dat ik maar kies voor het 013 concert van alle drie de bands. Graspop staat ook weer in mijn agenda, dus dan zie ik kreator 2x, wat niet errug is natuurlijk Sodom ook retevet!!!!!!! |
|
Wordt een moeilijke keuze. Qua bands/muziek zou ik liever voor Kreator kiezen. Ik zie het wel. |
|
Is geen moeilijke keuze... altijd Kreator kiezen. Vooral na hun nieuwe CD Meestal met veel cds zitten er nummers op die wat minder zijn, maar met violent revolution heb ik dat niet. Geeneen nummer laat het afweten Man de Rijn (vriend van Ban Aan) |
|
quote: Daar ga ik ook zeker heen zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Als ik ergens naarote ga is het het ZM-feest. |
|
Kreator op Waldrock - vandaag confirmed! met0l! |
|
ik denk er nog over...sodom & destruction heersen! kreator vin ik nou niet zo |
|
ik ga zaterdag naar Zmfest en zondag naar kreator pff wat zal ik dan uitgeput zijn |
|
quote: Vampire_girl en ik ook. Persoonlijk ga ik er in de eerste plaats voor Sodom heen. Ik vind het ronduit belachelijk dat het zondags in Tilburg al om 16:00 uur begint. Heads I win, tails you lose |
|
Als je 27 april voor de 013 staat en je hebt geen kaartje, moet je maar even heel hard "man de rijn" roepen, ik heb namelijk een kaartje teveel, mag voor een eurootje of tien wel weg |
|
wie koopt en nou een kaartje teveel? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik ga ze gewoon op Wacken zien! |
|
quote:OP WALDROCK ! hahaaaaa....en als ze nou godverdomme niet komen dan.... hmpf zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote:jep ik ook Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |