|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
spreekt vanzelf... [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
nog maar 4 nachtjes slapen [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
kgaaa ze zzzzien op waldrock en nog veel meer Let´s bring back the METAL |
|
Wordt een strak feestje in Hardenberg op zaterdag. Beter dan 28 dec in Zaandam, want nu is Dew-Scented support act! Dat Wykked Witch was echt een aanfluiting, ksnap niet dat bands als deze meegenomen worden op tour. (ook al is het tegen betaling) Thrash 'til Death! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
uhuh die wykked wytch was echt heel erg |
|
quote: ik ga ook Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
XnegativeX dus niet, want die gaat naar het ZM Fest. Hoezo gespleten persoonlijkheid? |
|
quote: Wat? Niet naar het ZM-fest? Heads I win, tails you lose |
|
Destruction-Sodom-Kreator gisteren in Vosselaar, man man wat een optreden! Jammer dat de headliner van de avond, zijnde Kreator het niet zo goed deed als de twee andere. Maar destruction, om nog te zwijgen van Sodom! Natuurlijk deden alle bands hun 'hits', liefst nog als 'bisnummers'. Jammer van de belichting, precies een scheefgeslagen disco-uitrusting. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ja daar stond ik dus ook op de lijst (dat is nu weggewerkt) want ik had niet gedacht dat de organisatie van ZM-fest zo dom kon zijn om dit gelijk te plannen met KSD in Hardenberg (maar misschien waren jullie eerder) ik had dus al een kaartje voor KSD en toen zag ik dat ZM-fest op dezelfde dag viel.... niet dat het wat uitmaakt want als je kan kiezen tussen KSD en CJBF dan is bij de keus snel gemaakt. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
'k Was gisteren ook in de Biebob.. vond 't toch gene vette... Héél slecht geluid, en da in de Biebob !!?? Destruction... jeugdsentiment tot en met mor de zang van Schmier is toch nie meer wa 't geweest is, wa ne blèter geworden ! Andere bands heb 'k nie echt meer me aandacht gezien... veel te druk. Heb zeker niet genoten van het concert hoor |
|
nen blèter, dat viel toch nog mee? ik zou anders toch geen klop willen krijgen van hem. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Oh ja, Kreator is vanavond al!! en daar ben ben ik ook. |
|
het heerschte, en daar kan geen ZM-fest tegenop Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Over een uurtje vertrekken Hirogen en ik naar 013 om van Sodom, Kreator en Destruction te mogen genieten. the only pleasure is pain |
|
quote: Sodom is bij jullie de hoofdact dus, maakt allemaal geen zak uit alle 3 heerschen, en ook Dew Scented (het voorprogramm) schopt kont. Oja Sodom speelt Ace Of Spades als toegift!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik zal ook vanavond niet aanwezig zijn.... helaarsch! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nee, Kreator is de hoofdact, maar Sodom wil ik al heel lang zien, daarom zet ik ze op de eerste plaats. the only pleasure is pain |
|
quote: hummm? ze wisselen toch per optreden van volgorde? wij hadden Kreator als laatste Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dat zou best kunnen. Ach, het maakt me eigenlijk ook niet uit in welke volgorde ze spelen, als ze maar spelen. (en goed spelen). the only pleasure is pain |
|
Gister naar 013 te Tilburg geweest. Het begon met Dew-Scented : kende ik niet, maar speelde errug strak, hierna kwam Sodom : heerschend, echt heerschend, toen Kreator : ook heerschend, als laatste Destruction : speelden wel strak, maar niet echt mijn ding. Geluid was goed, licht was goed en de bands waren goed. Alleen jammer dat het al om 16:00 uur begon. Maar een geslaagde middag om naar Tilburg af te reizen, terwijl ik nog een beetje brak van het ZM-fest was. Heads I win, tails you lose |
|
het was rete strak De volgorde was deze keer: Sodom / Kreator / Destruction Sodom speelde zeer strak en strakker dan andere keren wat ik van hun gezien heb. Kreator speelde helemaal te gek. Vooral veel oude nummers, zoals extreme aggression, coma of souls en flag of hate. destruction helaas gemist, omdat ik na Kreator zo snel mogelijk naar Eindhoven / Effenaar ben gereden om Cryptopsy te kunnen kijken. Het concert van Kreator en Sodom was voorzien van een spetterende lichtshow idd. Mijn complimenten [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
het was rete strak De volgorde was deze keer: Sodom / Kreator / Destruction Sodom speelde zeer strak en strakker dan andere keren wat ik van hun gezien heb. Kreator speelde helemaal te gek. Vooral veel oude nummers, zoals extreme aggression, coma of souls en flag of hate. destruction helaas gemist, omdat ik na Kreator zo snel mogelijk naar Eindhoven / Effenaar ben gereden om Cryptopsy te kunnen kijken. Het concert van Kreator en Sodom was voorzien van een spetterende lichtshow idd. Mijn complimenten |
|
het was koel maar ik viel steeds in slaap en ben weggegaan toen kreator was afgelopen ik was nog een beetje heel erg moe van het ZMfest |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |