IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Concert Kreator Volgende pagina
man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 23-02-2002 19:52 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Laatste keer in 013 Tilburg ging helaas het concert van Kreator niet door...
Tip gekregen van iemand daar dat ze afgelopen december in Zaandam zouden optreden, maar daar kon ik ook helaas niet heen...

Als iemand ooit erachter komt wanneer een waar een concert komt van Kreator, please let me know !!!!!

Of nog beter: als iemand een http://www weet van de tours van kreator, let me also know.

Man de Rijn, vriend van Coer zjet

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-02-2002 21:59 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

www.013web.nl 28 april

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 23-02-2002 22:00]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-02-2002 22:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Zaterdag 27 April:
Podium Hardenberg - Kreator, Sodom en Destruction!!!!!!!

Daar zie ik mijzelf nog wel naartoe gaan.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2002 0:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Woei!!! Reken er maar op dat ik ga! Maar dat houd dan ook weer in dat Kreator niet komt(dat gebeurt nou altijd met Kreator als ik erheen ga). Dus kan ik beter niet gaan. Shit, het leven is moeilijk.

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 25-02-2002 12:19 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

vrijdag 26 april Biebob, Vosselaar:
Kreator
Destruction
Sodom

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 25-02-2002 16:42 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

en op graspop staan ze ook

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 25-02-2002 16:59 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 22:07 schreef XnegativeX het volgende:
Zaterdag 27 April:

Hier ga ik zeker naar toe.

Heads I win, tails you lose

Fire
Usericon van Fire
Posted 25-02-2002 17:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 25 februari 2002 16:59 schreef Hirogen het volgende:
Hier ga ik zeker naar toe.
Vergeten we niet wat er op zaterdag 27 April nog meer geplant staat

Mombassa Metallian
Behold bastard son, I am the evil one
Usericon van Mombassa Metallian
Posted 27-02-2002 17:01 by Mombassa Metallian Wijzig reactieProfiel van Mombassa MetallianQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 12:19 schreef Mordheim het volgende:
vrijdag 26 april Biebob, Vosselaar:
Kreator
Destruction
Sodom

Dat zal wel were de moeite lonen, drie bere goeie groepen, en dan vooral voor Destruction en Kreator bezig te zien.
Destruction was al vree goe op graspop campingfest. hopelijk is 't nog beter met een eigen optreden dan op een festival.
't zal wel were van 'total destruction' en 'trash this place' zijn.

Nog een vraagske, weet er misschien iemand oevele dat dit zal kosten ('t mag gerust wel een prijzeke zijn, ik ben zeker van de partij).

keep banging your heads

AMO MANTOS KAKO DAIMONOS

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 27-02-2002 17:03 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

ik geloof dat de kaarten 14 euro kosten

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-02-2002 17:03 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Citroën, createur d'automobiles

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-02-2002 17:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm
het wordt kiezen, gaan we naar ZM (JAA) of naar Kreator (NEE)

man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 28-02-2002 0:20 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

bedankt voor alle reacties!!!

Ik denk dat ik maar kies voor het 013 concert van alle drie de bands. Graspop staat ook weer in mijn agenda, dus dan zie ik kreator 2x, wat niet errug is natuurlijk

Sodom ook retevet!!!!!!!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 28-02-2002 1:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Wordt een moeilijke keuze. Qua bands/muziek zou ik liever voor Kreator kiezen. Ik zie het wel.

man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 28-02-2002 1:50 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Is geen moeilijke keuze... altijd Kreator kiezen. Vooral na hun nieuwe CD

Meestal met veel cds zitten er nummers op die wat minder zijn, maar met violent revolution heb ik dat niet. Geeneen nummer laat het afweten

Man de Rijn (vriend van Ban Aan)

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 28-02-2002 8:45 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 22:07 schreef XnegativeX het volgende:
Zaterdag 27 April:

Daar ga ik ook zeker heen

zo, dat was mijn beurt dan weer

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-02-2002 9:21 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Als ik ergens naarote ga is het het ZM-feest.

Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 20-03-2002 13:33 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

Kreator op Waldrock - vandaag confirmed!

met0l!

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-03-2002 16:00 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

ik denk er nog over...sodom & destruction heersen!
kreator vin ik nou niet zo

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 20-03-2002 16:05 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

ik ga zaterdag naar Zmfest en zondag naar kreator

pff wat zal ik dan uitgeput zijn

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 20-03-2002 17:24 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2002 16:05 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ik ga zaterdag naar Zmfest en zondag naar kreator

Vampire_girl en ik ook. Persoonlijk ga ik er in de eerste plaats voor Sodom heen.
Ik vind het ronduit belachelijk dat het zondags in Tilburg al om 16:00 uur begint.

Heads I win, tails you lose

man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 31-03-2002 18:07 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Als je 27 april voor de 013 staat en je hebt geen kaartje, moet je maar even heel hard "man de rijn" roepen, ik heb namelijk een kaartje teveel, mag voor een eurootje of tien wel weg

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 31-03-2002 21:35 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

wie koopt en nou een kaartje teveel?

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 31-03-2002 22:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik ga ze gewoon op Wacken zien!

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 01-04-2002 12:00 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 19:52 schreef man de rijn het volgende:
Laatste keer in 013 Tilburg ging helaas het concert van Kreator niet door...
Tip gekregen van iemand daar dat ze afgelopen december in Zaandam zouden optreden, maar daar kon ik ook helaas niet heen...

Als iemand ooit erachter komt wanneer een waar een concert komt van Kreator, please let me know !!!!!

Of nog beter: als iemand een http://www weet van de tours van kreator, let me also know.

Man de Rijn, vriend van Coer zjet
OP WALDROCK ! hahaaaaa....en als ze nou godverdomme niet komen dan.... hmpf

zo, dat was mijn beurt dan weer

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-04-2002 13:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2002 22:06 schreef McDoom het volgende:
Ik ga ze gewoon op Wacken zien!
jep ik ook

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com