|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is het dit jaar niet zo goed gepromoot of georganiseerd ofzo. |
|
Zaterdag 1 maart 2008 Kabaal Regionaal aanvang 20:00 | deur open 19:30 - 01:30 entree mndkaart (€ 2) Ook dit jaar is er weer een kabaal regionaal. Kabaal Regionaal is dé voorronde van kabaal am gemaal, en is bedoeld om beginnende regionale bands een kans te geven om zich te ontwikkelen en voor een groot publiek te spelen. Tijdens Kabaal Regionaal zullen 11 bands strijden om één van de drie podiumplaatsen op Kabaal am Gemaal. De bands die uit de ingezonden demo's zijn gekozen om te spelen op kabaal regionaal zijn: Irritation Swallow Prima Nocte Lords of the Junkyard Dead man running Second 7 Sandbox rebellion Dutch Piledriver De andere 3 bands worden aangeleverd door bevriende pop-podia: aangeleverd door Stichting Pan : Anavarin aangeleverd door De Gigant : Beermace aangeleverd door Willemeen: Phoenix Park Het is de lichtinval ;') |
|
Aanwezig Het is de lichtinval ;') |
|
krijgt Muismans nu van Kimmey een biertje ?????? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Als je er bent wel ja haha En zorg dat poedel nu tegen de bar aan hangt ipv eronder Het is de lichtinval ;') |
|
ghehehe , ben er zoiezo! Dat van Poedel........ik kan niks garanderen , als hij maar op Prima-nocte stemt voordat het licht weer uit gaat BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Ik zal alvast een plekje vrijhouden onder de bar Het is de lichtinval ;') |
|
Ik hoop dat dit jaar het stemgebeuren wel eerlijk gaat... Ik stem natuurlijk voor Prima Nocte, echter vind ik Irritation ook een goede band.. ~hey Aarsch~ wanneer kan ik de nieuwe/ouwe Obsculum plaat luisteren?? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Osculum ScrotuM .....uuuuh .......we zijn wel weer echt met de hoes aan de gang......maar ja....je kent ons......in het kader van dikke stront door een trechter! Maar je kan hem altijd komen beluisteren onder het genot van een x-aantal goud gele sappies! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
dan motten we binnekort maar ff wat afpils/spreken!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
puik plan! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
schopperdieflop! , tot daar! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Morgen alweer Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Allememachies, man, schiet toch eens op met die plaat! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoelang zijn jullie daar nu al niet mee bezig Het is de lichtinval ;') |
|
BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
*schop* Vanavond!!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Jeeej Irritation en Prima Nocte gaan door! Het is de lichtinval ;') |
|
, mooi .....meer herrie op Kabaal schopt bibsen! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Had verwacht net als vorig jaar dat er een 'grote' band zou komen Vorig jaar hadden ze Vader en dat jaar daarvoor The Gathering.. Het is de lichtinval ;') |
|
Grote band........wat lul je nou.......haha.....ScrotuM staat toch in het publiek! Krijg ik m'n biertje daar wel Kimmey BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Ja maar half ScrotuM zie ik regelmatig Jij krijgt je biertje op 5 mei hoor haha Het is de lichtinval ;') |
|
Anavarin is ook door toch? Volgens hun site En er komt vast wel weer een wat grotere band toch? |
|
quote: Nope en nope.. www.kabaalamgemaal.nl daar komt alles op te staan Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |