IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 01 Maart voorrondes kabaal am gemaal Unitas Wageningen Vorige pagina
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 26-03-2008 23:46 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 14:25 schreef Kimmey het volgende:
Nope en nope..
www.kabaalamgemaal.nl daar komt alles op te staan

Niet?

De winnaars van Kabaal Regionaal zijn:

Publieksprijs: Prima Nocte
Juryprijs: Anavarin
Juryprijs: Irritation

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-03-2008 15:55 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Matig progamma dit jaar op Kabaal am Gemaal.... Ach ja, met een aantal biertjes vermaak ik me vast wel weer!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-03-2008 17:27 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 15:55 schreef DecomposingBitch het volgende:
Matig progamma dit jaar op Kabaal am Gemaal.... Ach ja, met een aantal biertjes vermaak ik me vast wel weer!

+1

Het is de lichtinval ;')

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-04-2008 16:46 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Mijn hemel, ik heb net dat Electric Eel Shock eens beluisterd. Verschrikkelijk... Ik moet wel erg veel bier op hebben om dat aan te kunnen horen... Misschien maar eens een bus eerder naar Arnhem terug pakken dan normaal. Dinsdag weer gewoon werken natuurlijk.
Verder wel weer zin in gezellig met iedereen biertjes drinken.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com