|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
O, nou ja, jammer dan. Iets begint me nu wel te dagen, trouwens. |
|
Aan de mods: kan de tekst niet gewoon weer openbaar gemaakt worden? desnoods met een slot zodat het in ieder geval te lezen is. |
|
quote: zal wel niet DIE eric-jan zijn... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik kan er niets aan doen, als ik de naam Eric-Jan hoor begin ik te gniffelen en denk ik aan gestolen hamburgers. |
|
quote: Heb ik zelf ook last van haha Wel vervelend wat imand in mijn klas heet ericjan en zie dus vaak zijn kop voor me Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Kom effe online. |
|
owned Je moeder. |
|
Ik vind het best goed klinken eigenlijk.. |
|
quote: Maar jij vindt Slayer weer overgewaardeerd. |
|
Nee lulwammes, dat was GrindMaster [edit] Toch? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-02-2008 19:51] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
O, nou ja, Helvete is ook homo. |
|
quote: en terecht Je moeder. |
|
quote:Dat heb ik nooit gezegd.. |
|
Voor slayer en homo's hebben we andere topics, heren. Dit topic is alleen voor Autumnal Reaper!!!! Fuck the world and fuck you |
|
Slayorrrr is kut Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Vertel eens wat er precies gebeurd is, kapitein. |
|
quote: quote: quote: Damn, soms ben ik echt goed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wat is er nog van weet: een van de ex bandleden had kanker en toen verkondigde hij aan iedereen dat hij ook kanker had. Die andere gast is inmiddels dood en hij loopt nog vrolijk rond Verder zou er een ex bandlid vermoord zijn door fanatieke christenen en een andere heeft zelfmoord gepleegd, naar wat ik begreep heeft niemand dit ooit kunnen bevestigen En er waren nog meer vage verhalen maar daarvoor moet je denk ik bij Macabre zijn, die had het toen gepost. |
|
quote: Rofl.. :') |
|
Inderdaad, ik zat ook al even te kijken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-02-2008 20:09] |
|
Ik heb march of the reaper, en ik vind het een te gekke plaat, beter dan wat er tegenwoordig uit komt op Neerlandse bodem qua metal. Against God and Government |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 27-02-2008 22:40] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Niemand heeft ooit iets kunnen bevestigen over deze band... zo obscuur is het Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |