![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
O, nou ja, jammer dan. Iets begint me nu wel te dagen, trouwens. ![]() |
|
Aan de mods: kan de tekst niet gewoon weer openbaar gemaakt worden? desnoods met een slot zodat het in ieder geval te lezen is. ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ik kan er niets aan doen, als ik de naam Eric-Jan hoor begin ik te gniffelen en denk ik aan gestolen hamburgers. ![]() |
|
quote: Heb ik zelf ook last van haha Wel vervelend wat imand in mijn klas heet ericjan en zie dus vaak zijn kop voor me ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Kom effe online. ![]() |
|
owned Je moeder. ![]() |
|
Ik vind het best goed klinken eigenlijk.. ![]() |
|
quote: Maar jij vindt Slayer weer overgewaardeerd. ![]() |
|
Nee lulwammes, dat was GrindMaster ![]() [edit] Toch? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-02-2008 19:51] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
O, nou ja, Helvete is ook homo. ![]() |
|
quote: en terecht Je moeder. ![]() |
|
quote:Dat heb ik nooit gezegd.. ![]() |
|
Voor slayer en homo's hebben we andere topics, heren. ![]() Dit topic is alleen voor Autumnal Reaper!!!! ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Slayorrrr is kut Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Vertel eens wat er precies gebeurd is, kapitein. ![]() |
|
quote: quote: quote: Damn, soms ben ik echt goed ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Wat is er nog van weet: een van de ex bandleden had kanker en toen verkondigde hij aan iedereen dat hij ook kanker had. Die andere gast is inmiddels dood en hij loopt nog vrolijk rond ![]() ![]() En er waren nog meer vage verhalen maar daarvoor moet je denk ik bij Macabre zijn, die had het toen gepost. ![]() |
|
quote: Rofl.. :') ![]() |
|
Inderdaad, ik zat ook al even te kijken ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-02-2008 20:09] ![]() |
|
Ik heb march of the reaper, en ik vind het een te gekke plaat, beter dan wat er tegenwoordig uit komt op Neerlandse bodem qua metal. Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 27-02-2008 22:40] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Niemand heeft ooit iets kunnen bevestigen over deze band... zo obscuur is het ![]() ![]() ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |