IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Autumnal Reaper Vorige pagina | Volgende pagina
Bash
Usericon van Bash
Posted 27-02-2008 23:00 by Bash Wijzig reactieProfiel van BashQuote dit berichthttp://www.facebook.com.com/sab.ekniv

Ok. Dan hier ook maar ff spammen.. 15-3 in kultuurhuis Bosch, Arnhem... Staat ook autumnal reaper op de kaart. Voor wie we daar wil zien.

dat is dan wel bevestigd

[Dit bericht is gewijzigd door Bash op 27-02-2008 23:04]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-02-2008 23:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je moeder.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-02-2008 23:04 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dat zegt hij; spammen

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2008 14:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 20:00 schreef Burzum het volgende:
Wat is er nog van weet: een van de ex bandleden had kanker en toen verkondigde hij aan iedereen dat hij ook kanker had. Die andere gast is inmiddels dood en hij loopt nog vrolijk rond Verder zou er een ex bandlid vermoord zijn door fanatieke christenen en een andere heeft zelfmoord gepleegd, naar wat ik begreep heeft niemand dit ooit kunnen bevestigen

En er waren nog meer vage verhalen maar daarvoor moet je denk ik bij Macabre zijn, die had het toen gepost.

signature

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 28-02-2008 14:52 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Hij heeft mij destijds recht in mijn gezicht verteld dat hij kanker had. Ik zat nog bij Deadhead en we speelde met AR en Warlust in de GVH.

Hup! Open dat topic!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 29-03-2008 1:36 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 17:48 schreef mental het volgende:
ik hoop dat macabre dit topic ook vind !

GEVONDEN!!!

Even een reactie op die zogenaamde Dennis666. Helaas alweer op slot...(kwam ik iets te laat achter, dus de tekst is een beetje uit context)

Dag Roy met je veel te grote bek. Nee, het is niet Dennis die dit stukje heeft geschreven want Dennis wil niks meer met jou te maken hebben.

Dit is bijna komisch. Maagd op mijn 20ste? Punt 1, wie maalt daar om? Punt 2, incorrect, want ik had 2 jaar daarvoor ook al een neukertje. Punt 3, Luna kende ik niet via internet want dat had ik toen nog helemaal niet, sukkel! Die kwam ik tegen op Graspop!

Hier is het bewijs dat het bovenstaande NIET door Dennis is geschreven. Dennis is namelijk veel te stil om moeite te doen om iemand op zo'n goedkope wijze zwart te maken. Alleen iemand die vindt dat hij hier iets mee kan winnen zou zich zo verlagen. En dat is alleen Roy. Die vind het namelijk heel erg belangrijk dat je als echte stoere bink al op je 7de ontmaagd wordt. Dennis is nu een rustig burgermannetje die met zijn vrouwtje zijn leven leeft. Ver weg van het Metal gebeuren.

Wat is de volgende stap? Coenie666 of Quint666? Woodrow misschien of Shrimp666? Weet je dat je binnen je eigen gelederen nog steeds vreemd wordt aangekeken?

Je had het over wanprestaties van mijn kant. Ik geef toe dat de muziek die ik probeerde te maken achteraf gezien vrij bedroevend was. Maar ook nu weer haal jij het in je hoofd om mijn inzet te ontkennen en dat tolereer ik niet! DAT is de reden van mijn vete; ERE WIE ERE TOEKOMT! Je mag van alles van mij vinden, maar ik zal niet toestaan dat ik ontkent wordt.

Nog een feit waarom dit niet Dennis kan zijn: hoe kan Dennis nou een gedegen beeld hebben van mijn prestaties binnen een band terwijl hij er al meer dan een jaar niet bij betrokken was?

True Black Metal God?! Granted, I sure wish. Maar ehm, JIJ was nogthans degene die zo hard mogelijk riep dat jij wel wist waar TRUE Black Metal over ging. Je was toch al eens in Noorwegen op vakantie geweest. Jaja. Oh EN!!! Euronymous himself wilde Autumnal Pieper tekenen! In 1994... you do the math...

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2008 1:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2008 1:36 schreef Macabre het volgende:
Dit is bijna komisch. Maagd op mijn 20ste? Punt 1, wie maalt daar om? Punt 2, incorrect, want ik had 2 jaar daarvoor ook al een neukertje. Punt 3, Luna kende ik niet via internet want dat had ik toen nog helemaal niet, sukkel! Die kwam ik tegen op Graspop!

Ahaha..
Punt 1 komt niet overeen met je punt 2..

Waar is dat mooie topic nu gebleven?

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 29-03-2008 1:48 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2008 1:41 schreef MMayo het volgende:
Ahaha..
Punt 1 komt niet overeen met je punt 2..

Waar is dat mooie topic nu gebleven?

Point well taken, I guess. Waar het om ging is dat de tekst iets zegt in de zin van: haha! jij was nog maagd op je 20ste. En DIE tekst was bedoeld om het publiek (jullie dus) van ZIJN gelijk te overtuigen. Daarom zei ik: wie maalt daar om? Om vervolgens even wat recht te zetten.

Geef toe, wat voor een argument is dat nu helemaal? Ook niet meer dan een goedkope sneer in de hoop dat ik me gekwetst ga voelen. Wat volledig is mislukt, overigens.

Maar is dat alles wat je er over te zeggen hebt? Redelijke mate van miereneukerij.

En waar dat gebleven is weet ik ook niet... ik vond het toevallig en was zo kwaad dat ik meteen antwoorden, zonder er bij stil te staan dat het topic alweer gesloten was. Silly me.

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 29-03-2008 1:55]

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 29-03-2008 1:49 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Zo goed Jim?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-03-2008 1:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Topic is alweer verwijderd.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 29-03-2008 1:53 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

HAHAHAHAH!!! Serieus?! Dat is heel snel. Een half uur geleden las ik het nog. Nou, dan moet men maar rustig wachten totdat Herr DENNIS666 zich in dit kliekje mengt. Maar daar ga ik niet wachten als je het niet erg vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 29-03-2008 1:53]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2008 1:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2008 1:49 schreef Macabre het volgende:
Zo goed Jim?

Wie is Jim?

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 29-03-2008 1:56 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-03-2008 1:57 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 maart 2008 1:53 schreef Macabre het volgende:
HAHAHAHAH!!! Serieus?! Dat is heel snel. Een half uur geleden las ik het nog. Nou, dan moet men maar rustig wachten totdat Herr DENNIS666 zich in dit kliekje mengt. Maar daar ga ik niet wachten als je het niet erg vind.

Ja eerst heropenen en dan toch opnieuw dichtgooien, beetje vaag. De posts heb ik opgeslagen dus mocht je ze ooit nog nodig hebben

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2008 2:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2008 1:56 schreef Macabre het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2859695

Hier!

Nee dat andere topic, welke in eerste instantie vol kleurrijke teksten stond. Die open, dicht, open en nu schijnbaar weer dicht schijnt te zijn.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-03-2008 8:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

waarom is dat geniale topic nu dicht?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2008 10:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2008 1:48 schreef Macabre het volgende:
Point well taken, I guess. Waar het om ging is dat de tekst iets zegt in de zin van: haha! jij was nog maagd op je 20ste. En DIE tekst was bedoeld om het publiek (jullie dus) van ZIJN gelijk te overtuigen. Daarom zei ik: wie maalt daar om? Om vervolgens even wat recht te zetten.

Geef toe, wat voor een argument is dat nu helemaal? Ook niet meer dan een goedkope sneer in de hoop dat ik me gekwetst ga voelen. Wat volledig is mislukt, overigens.

Maar is dat alles wat je er over te zeggen hebt? Redelijke mate van miereneukerij.

En waar dat gebleven is weet ik ook niet... ik vond het toevallig en was zo kwaad dat ik meteen antwoorden, zonder er bij stil te staan dat het topic alweer gesloten was. Silly me.

The 40 year old virgin was trouwens een geniale film!

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-03-2008 10:41 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ghehe, wat een topic.

Against God and Government

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 29-03-2008 12:26 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2008 1:56 schreef Macabre het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2859695

Hier!

waarom haal je zelf zoiets naar boven
waarom wordt een topic over zo'n wanstaltige kutband zo volgepropt
waarom van die flauwekul hoogdraverij als" euronymous wilde ons tekenen..
waarom...

kunnen we niet gewoon dit hele topic ook stoppen met de conclusie dat Autumnal reaper een homofiele kankerband is?

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-03-2008 12:35 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Snel, edit voordat de gestapo komt! :O

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 29-03-2008 12:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik zou niet weten waarom, ik scheld nergens toch

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-03-2008 13:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

On-ge-loo-f-lijk...

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Gemene Lepel
Posted 29-03-2008 13:15 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Heb je gelijk weer zin om in een band te gaan Wim? :D

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-03-2008 13:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, een éénmansband, ja. En dan mezelf zwartmaken op fora, heeeeerlijk...

Zo triest... On-ge-... Nou ja, dat...

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Gemene Lepel
Posted 29-03-2008 13:24 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Zoals Oscar Wilde ooit zei:

The only thing worse then being talked about, is being stabbed in the face repeatadly with an icepick.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com