|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Uiterst bruut! Persoonlijk vind ik Utopia Banished een erg gave cd |
|
Ik ken alleen 'Utopia Banished' en die cd is wel retestrak vind ik. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
wat ik eigenlijk ook jammer vind is dat terrorizer en righteous pigs mede door napalm death uit elkaar zijn aangezien de gitaristen nu in N.P. zitten. Beide bands waren VEEl beter dan de huidige napalm death. |
|
quote: probeer het oudere spul maar eens. dat zijn pas echte klassiekers. |
|
Ik heb Diatribes en die vindt ik best wel goed klinken. Heb ze ook al een paar keer live gezien ook zeker de moeite waard. |
|
Ik vind eigenlijk alleen de Napalm Death met Justin Broadrick ècht goed. 'Scum' dus. Het is ook duidelijk aan de eerste platen van Godflesh te horen dat Broadrick z'n inspiratie daar naartoe mee had genomen. |
|
Ik heb zelf alleen de plaat "Harmony Corruption". Op zich wel lekker, alhoewel het meer "Death" is dan zijn voorgangers. Ik heb ook wat nummers van Scum, best geinig, alleen na 3 nummers is het wel weer leuk geweest.... Ik, Wil Schuurman |
|
Napalm deat is vet Trieste gast |
|
Ik zag napalm death live op tatoo the planet, maar ik vond het helemaal niets. Ook de cd`s vindt ik troep. We`re not dead we`ve never lived |
|
Ik vind al het werk van die doordauwers goed. OK, halverwege de jaren 90 zakte het wel iets in natuurlijk, maar luister eens naar die laatste plaat zeg. Die is zo hard en vet als maar kan! Beresterk! |
|
quote: vooral de bassist! |
|
Ik ga mij even heel geliefd maken door te zeggen dat ik Barnie een ongelovelijke bout zanger vind! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Maak jij zulke geluiden op de wc dan? Ik vind die zang van hem wel lekker klinken eigenlijk. Niet geniaal, maar wel aanvaardbaar. Ach, smaken verschillen. |
|
Mijn eerste was de "Peel Sessions" van ND, dat was weer een schop onder mijn kont om m'n grijs-gedraaide Slayer tapes rust te geven. 24 liedjes (geweldsexplosies), crystal-clear geluid(!) in 20 minuten. Wow. |
|
ik ben ff de naam kwijt, 2 seconder duurtie ofzo drum: UAH! geniaal. |
|
quote: DEAD? oh nee duurt 5 seconden. |
|
ja ook goed! thanks |
|
Wat vinden jullie trouwens van het eerste nummer van "From Enslavement To Obliteration"(hoe heet-ie ook weer? Ik heb die cd nog ergens op een tape, en die staan niet opo volgorde dus zoeken heeft weinig zin)? Dat is echt wel een erg on-Napalm Death nummer. |
|
quote: You Suffer Pt.2 ?? Men speelt nog GEEN seconde lang. Omschrijving: Lee schreewt:"Dlalalahhhh....." Michael Drumt precies 3 tellen en in mijn versie galmt deze eruptie nog 10 seconden na alsof ze in een gigantisch groot leegstaand opslagplaats staan. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-02-2002 18:12] |
|
Ja, ik heb ze ook op Tattoo the Planet gezien en ik vond ze eigenlijk wel lekker klinken toen. Niet veel speciaals, maar toch, ging er zeker wel goed mee door. Heb daarna ook wat van ze gebrand en draai het sindsdien best vaak. *etiket* |
|
Ben benieuwd wat je gebrandt hebt...? Ze zijn nl. sinds de jaren 80 wel ERG veel veranderd doch nog altijd extreem en niet-commercieel. Gasten met integriteit. Zit trouwens op de IRC # nu. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-02-2002 18:24] |
|
Ik was te lam om een playlist op te zoeken, dat ben ik zeker van plan om nog eens te gaan doen, maar druk-druk-druk, dus dat resulteerde in een lijsje dat ik als eerste de beste op Kazaa tegen kwam. Zou me God niet weten uit welke tijd die allemaal stammen. *etiket* |
|
quote: ben ik met je eens. de eerst was veel beter. |
|
quote: "evolved as one" bedoel je. volgens mij moet je dit gewoon als een soort intro'tje zie. daarna is het gewoon raggen. kent iemand hier ook nog defecation, daar zat de drummer van ND en de gitarist van righteous pigs in, weeeerelds! ik kan er alleen nie zo veul op het net erover vinden. oja, purity dilution ofzo heet die lp. trouwens, barney sucks, lee dorian rulez. Oud Vuil. |
|
quote: Lee Dorrian: vertrokken naar Cathedral. WAT een strot!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |