|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik Bla |
|
Dat zijn er 2 |
|
Misschien kan ik er nog een stuk of 4 meer bij regelen [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 07-03-2008 14:30] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Okey tof! Zou iedereen die dit leest ook wel het ff door willen mailen naar ieder metal heads in jullie kennes kringen? want als dit door gaat wordt het een gaaaaaaaaaf feestjuh! alvast bedankt allemaal |
|
Aanwezig !!! (Mocht het doorgaan... Maar Leeuwarden was dus niet (meer) geinteresseerd? Stond namelijk eerder vermeld) |
|
Weet niet of het trouwens mogelijk is, maar maak er anders een middag show van... Beginnen om 17:00 uur ofzo en rond 21:00 afgelopen. Trek je nog meer publiek denk ik. |
|
zo iets had ik ook al in gedachten. Alle tips zijn welkom. haha |
|
Hoeft niet vroeg. De dag erna is zijn toch de meesten vrij ivm bevrijdingsdag (schrikkeljaar=vakantiedag) Bier smaakt beter 's avonds! Bla |
|
ghegheghe, bier smaakt 's middags ook prima heur www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Is dat Hoogeveens? |
|
Hmm leuk ja, wellicht wel 'eem kiekn |
|
quote:Gaat er meer om dat mensen ook nog weer normaal terug kunnen met OV. Er haken mensen af als ze de laatste trein terug al vroeg moeten halen en daarmee dus een headliner missen... Bier smaakt beter als je niet terug hoeft te rijden |
|
quote:Bier smaakt beter als je wel moet rijden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Joowhhh Niggah, mooi gesproken Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Klinkt goed; alleen de datum vind ik niet zo lekker gekozen ivm de dodenherdenking, maar dat zal wel niet anders kunnen. Mocht het na 20.00 uur zijn dan ben ik wel aanwezig. |
|
quote: Ik doe deze tour zelf, en zou het dus altijd nog gewoon in Leeuwarden kunnen doen, maar zou Hoogeveen komt mij beter uit (geen twee taken etc.). Er is verder nog NIKS 100% hoor, Podium is aan het peilen nu ofzo? Aparte manier, dat wel Stuur je mij nog een mailtje dan, Erik? -Wietze. |
|
Is goed Wietse. Waneer ik meer info heb mail ik jouw. Onse assistent hierow van Het Podium wou graag dat ik deze topic ging maken. Hij wou wat nieuws proberen haha Hij wil graag de reacties lezen voor deze show. Daarom deze zet van ons. |
|
quote: Ehm dat is wel een beetje vaag. Zm is niet echt dat je zegt van goh ja hey representatief voor het aantal bezoekers. Daarnaast staat het nogal amateuristisch als een show niet door blijkt te gaan, omdat er nog niks bevestigd is. Maar goed, leuk.. als het door gaat. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-03-2008 20:54] |
|
dat snap ik...maar hij wil gewoon ff kijken wat voor reacties er uit komen. |
|
quote: Goh, leuk. |
|
quote: DUH! júist vanwege dodenherdenking, het is black metal! Je moeder. |
|
quote: Ik vind het persoonlijk nogal onfatsoenlijk. black metal of niet..... een beetje respect voor de mensen die voor onze vrijheid hebben gevochten en hun leven hebben gelaten vind ik wel op zijn plaats. Maar die afweging moet een ieder voor zich maken. Ik ben er in ieder geval niet bij als het op 4 mei wordt gehouden. |
|
:') de tering, en jíj luistert black metal? dit is zoiets als een neger die niet van bling en bitches houdt :') Je moeder. |
|
Jammer Jaap, je was me voor :') |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |