![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet je wat? Je mag ze in mijn plaats kijken ![]() Geen problemen mee hehehehe. Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. ![]() |
|
Oeh graag, als jij voor een bak Ben&Jerry's zorgt ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik kijk: Grey's anatomy The oc Ugly Betty Dirt Hotel Babylon en uiteraard alles gezien van de ultieme vrouwenserie: Sex and the city, de shoebox ging er doorheen alsof het niks was ![]() Best ernstig eigenlijk dit. ![]() |
|
btw Dirt en Babylon vind ik niet perse vrouwenseries of heb ik t mis? ![]() |
|
Maakt niet uit, je bent toch niet meer te redden. ![]() |
|
Babylon5? signature ![]() |
|
quote: Ja. Er kan niets vrouwelijks zijn aan een serie. Hoe zit het met de hormoonverdeling vsn een serie? Juist, vrouwelijk- of mannelijkheid kan niet aan een serie of een ander ding toegewezen worden. ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hotel Babylon, vet leuke hotelserie Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Mc Cleods Daughters ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Het is wel moeilijk om te zeggen of het een mannen of vrouwenserie is maar meestal is het wel te zien aan de reactie van de man ![]() 'wow die vrouwen praten snel' (gilmore girls) 'wat zeuren die vrouwen in die serie (desperates housewifes) Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Het is een mythe, (zou Barthes zeggen). :scheelkijksmiley: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Hehe idd, die Gilmore Girls gaat me vaak wel iets te ver, de dialogen zijn soms zo ongeloofwaardig, eigenlijk de hele tijd, soms kan ik er tegen soms niet. ![]() |
|
quote: Eigenlijk niet nee, ik ga maar snel ff wat Seagal, Lundgren en Van Damme films kijken om het evenwicht weer een beetje te krijgen ![]() ![]() |
|
Check Rambo 4, heerlijke film ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Heerlijk man hoe die 2 met elkaar omgaan! Ik word later ook zo'n moeder ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
House, Desperate housewives, friends ![]() american psycho ![]() |
|
Waarom zijn House en Friends vrouwenseries? ![]() |
|
Mmm House misschien niet, maar is friends niet meer iets dat vrouwen kijken? Tenminste bijna alle mannen die ik ken hebben er een hekel aan. Vandaar dat ik er van uit ging dat het wel iets voor vrouwen was. [Dit bericht is gewijzigd door peer op 14-08-2010 11:40] american psycho ![]() |
|
Vrouwenvleugel blijft ook een toffe serie ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
In House spelen anders wel twee mooie vrouwen. ![]() ![]() Edit: 1e plaatje vervangen. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-08-2010 15:05] ![]() |
|
Die eerste zie ik niet, maar die laatste heeft idd een mooi hoofd..ik vraag me alleen af waar zij haar ingewanden heeft zitten. ![]() |
|
Ik kijk House en Desperate housewives op www.sidereel.com dan hoef ik niet zolang te wachten op het nieuwe seizoen. Je kunt daar ook nog een heleboel andere leuke series online kijken. [Dit bericht is gewijzigd door peer op 14-08-2010 13:57] american psycho ![]() |
|
quote: Haha kut 2 jaar geleden heb ik al gepost wat ik nu weer wilde posten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |