![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Siddereel? dat is gewoon ELECTRIC EEL ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ook mooi ![]() ![]() |
|
van de week uit verveling Sex and the city gekeken.. wat een ...... nou ja, niets voor mij iig ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Bottom!!! Maja dat is niet echt een vrouwen series, maar wel leuk ![]() american psycho ![]() |
|
keeping up the appearences bottom the young ones black adder falwty towers little britain the office (uk) niet perse vrouwenseries maar zijn er zeker genoeg die dit ook leuk vinden ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
en guest house paradiso ![]() american psycho ![]() |
|
Hmm... ik heb nooit begrepen wanneer iets nou een mannen- of vrouwenserie/-film is. Als ik het goed begrijp heeft het voor een man die niet van domme actie houdt weinig zin om überhaupt een tv te kopen en ben je een heaumeau als je geen dikke scheet/diepe boer laat bij het horen van het woord 'diepgang'. ![]() |
|
Het is minstens een vrouwen serie, waneer ook de mannelijke acteurs apeteitelijk zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: + 1 ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |