![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig ben je wel mooi opgedroogd. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dank je. ![]() ![]() |
|
Haha, geweldig. ![]() ![]() |
|
Bwaha, prachtige foto's zeg. Volgens mij was dit ook de eerste ZM-meeting als ik het goed heb. Leuk om weer eens terug te zien ![]() ![]() |
|
Ja klopt, de eerste. Ben blij dat de foto's van later op de dag ontbreken. ![]() ![]() |
|
Wat een chaos was dat! Heet eten en dan peper-ijs toe, briljant. En frituurvet over de hele keukenvloer, chaos in de woeste hoeve, mooie tijden. Het jaar '02 dus. Damn, dat is lang geleden. Die flatkroegen waren overigens wel funest voor je zondag. Weet nog een avond waarop ik al teveel op had bij een Arnhemse blackmetal night, en dan kom je op het briljante idee daar nog goedkope duvels en delirium weg te tikken.. argh. En dan volgende dag weer met koppijn in de trein naar Tilburg voor weer een reeks concerten. ![]() |
|
haha, geniaal plan ![]() op dat moment dan :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Dat was wel een gedenkwaardige dag. Overigens was het eten naar ik mij herinner best lekker. Leuk om de foto's zo nog eens te zien Beli! En ja inderdaad wat waren we nog jong ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Godskelere, wat een confrontatie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Ik vond het wel meevallen. Maar in jouw geval, M., kan ik me er wat bij voorstellen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Toevallig vandaag zm shirtje aan van de zm festival optreden dinges geval uit 1992, judgement day dus en centurian en enzo. Heeft iemand daar misschien ook nog foto's van? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Lang geleden is het idd maar nu ik voor de eerste keer een scanner heb, heb ik er meteen maar eens van geprofiteerd ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:1992? ![]() ![]() |
|
quote:ZM nieuwsbrief? ![]() |
|
LOL, en gewoon per post hè. ![]() ![]() |
|
Fucking hell, een offline forum: Briefjes hangen bij de supermarkt. ![]() ![]() |
|
Ach, hell ende verdoemenis. Ik leef ietwat in het verleden, hehehe. 2002 dus. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Stuur 4 postzegels van 80 cent naar.... en ontvang elk kwartaal de Zm nieuwsbrief met frontpage. ![]() |
|
3 gulden 20? Hele zware nietjes dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dat is voor een jaar. ![]() ![]() |
|
quote: Wijf met buiksnor? Jammer dit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |