![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik geloof dat er serieus nagedacht wordt over een weekend in de ardennen ![]() ![]() |
|
heel serieus. Ik ben samen met Sharteel druk bezig bla...bla...bla... ![]() |
|
Cool. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 27-02-2002 18:31] ![]() |
|
eens kijken of wij dat beter kunnen orgainseren dat het ZM fest ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
O ja, en dat denk jij NO WAY! ![]() ![]() |
|
hahaha je weet toch dat vrouwen beter zijn dan mannen? ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: Ook alleen maar in zittend plassen, en dat ook alleen maar door jaaaaren te oefenen... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
He!!! waar blijven de foto's van alle anderen ![]() |
|
Ik heb er 40 op een rolletje, er kunnen er nog 26 worden gemaakt en ik heb geen onderwerpen... W8 maar lekker af! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
De mijne zijn binnen, maar de eerste foto's waren gemaakt door Mörke, het probleem van bijna identieke wegwerpcamera's was aan het licht gekomen, hij heeft de mijne mee, en ik de zijne, Mörke, ik heb ze dubbel laten ontwikkelen, dus stuur ik misschien het éne deel op naar je. ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Posten die hap!!! ![]() |
|
Foto's van de newbies! ![]() |
|
WAAR BLIJVEN DE FOTOOOOOOOOOOOOSSSSSSS!?!? ![]() |
|
quote:HAHAHA! ![]() Oh ja, mijn foto's die liggen hier naast me. Maar ik ga ze lekker eerst aan mijn lieve vriendinnetje laten zien! ![]() ![]() |
|
Hee Beli, ik heb ze ook dubbel laten afdrukken, meel anders maar ff je adres. HAIL! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
LIAH ![]() |
|
quote: U zal binnenkort (zo binnen de 5 à 10min) mail krijgen, en bedankt alvast. ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Mörke, heeft u mail? Mijn verbinding deed een beetje raar ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
En waarom staan al die foto's dan nog niet op ZM????????????????? ![]() |
|
quote: een acoustisch concert/jamsessie zou heel mooi zijn in de ardennen . ![]() |
|
quote: omdat ik eerst nog een scanner moet zien te kunnen gebruiken, ik heb geen scanner thuis, maar ze zullen te zien zijn hoor. ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Omdat ik ze nog steeds niet heb weggebracht ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote: *pats* ![]() |
|
quote:*ram* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |