IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : vr 4 juli 2008: Forbidden + supports - Dynamo Eindhoven Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-03-2008 19:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hell ende jawel

vr 4 juli 2008:
Forbidden (US) + 2 support bands

Entree: 13 euro

Doors: 19:00
Start: 19:30

Voorverkoop via Ticketservice start 26 maart (schatting)

Meer info volgt.

Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 15-03-2008 20:39 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

I like to rock and roll all night and part of everyday

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 15-03-2008 21:40 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Yeah!

(Edit) Hehe, en wie reageren er als eerste? De fans van het eerste uur (ahum)!

[Dit bericht is gewijzigd door Rapshnel op 15-03-2008 21:45]

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 16-03-2008 11:05 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

En net als bij Flotsam alleen nummers van de eerste 2 platen spelen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2008 11:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Helaas zit ik die dag wsl in Burgum op de Wâldrock pre-party.

Gelukkig kan ik ze op Wâldrock alsnog bekijken.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-03-2008 14:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2008 11:05 schreef axegrinder het volgende:
En net als bij Flotsam alleen nummers van de eerste 2 platen spelen.

Idd ja, vooral de eerste eigenlijk

"This one is older than shit, heavier than time!"

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 16-03-2008 14:49 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

En Gene Hoglan als drummert?

10.10.1942 - 20.11.2011

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-03-2008 15:16 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 16 maart 2008 14:49 schreef attematic het volgende:
En Gene Hoglan als drummert?
van zijn Myspace:

As for 2008, it too will be pretty chaotic, and one of the things I'm most looking forward to is being a part of the 'reunion of the year', in my opinion, which involves the return of the mighty FORBIDDEN. As I understand, Mr. Bostaph has prior commitments, so my FORBIDDEN brethren reached out to me and I was very honored to say yes. I'm sure more details will come from their camp soon, but I just wanted to make a quick mention of it right here. I'll keep everyone posted with some updates soon

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 16-03-2008 16:18 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Staat 'GOD' dus voor de 4e keer op Waldrock

Eens zien of hij dan een wisselbeker verdient

10.10.1942 - 20.11.2011

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-03-2008 17:16 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Yes Ook hier gaan we weer bij zijn.

Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 17-04-2008 18:15 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

*bump* Kaartjes gekocht bij de Death Angel show. Het gerucht gaat (maar misschien behoeft dat het gebruikelijke snufje Blabbermouth-zout) dat Nuclear Blast ze wil tekenen voor een nieuw studio-album en een live album met opnamen van de tour van dit jaar.

Overigens, de setlist uit Modesto (het eerste officiële reünie optreden van dit jaar, als ik het wel heb), als ik het goed bijgehouden heb:
March Into Fire
Out Of Body
Feel No Pain
Twisted Into Form
Off The Edge
Eyes Of Glass
One Foot In Hell
Hypnotized
What Is The Last Time
Over The Middle
Step By Step
Infinite
Chalice Of Blood

Dat wordt dus smullen, al zou het helemaal perfect zijn als ze in plaats van de Green nummers bijvoorbeeld my Sorrow's My Own, Trapped en/of RIP zouden spelen...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-04-2008 18:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Novembers Doom speelt ook!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-04-2008 20:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Correct

Had ik al gezegd dat ik present ben?

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 18-04-2008 0:37 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 18:15 schreef Martinator het volgende:

Overigens, de setlist uit Modesto (het eerste officiële reünie optreden van dit jaar, als ik het wel heb), als ik het goed bijgehouden heb:
March Into Fire
Out Of Body
Feel No Pain
Twisted Into Form
Off The Edge
Eyes Of Glass
One Foot In Hell
Hypnotized
What Is The Last Time
Over The Middle
Step By Step
Infinite
Chalice Of Blood

WOW, wat een setlist! Toch maar eens heel rap een kaartje gaan halen!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-04-2008 11:04 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

vette shit forbidden, wel een kut support zeg. zet dan exodus van afgelopen maandag en forbidden samen of iets anders Heathen/Flotsam? hebben laatst daar ook al gespeeld toch? Geen novembers doom.

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 18-04-2008 11:05 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Heathen speelt niet meer dit jaar (afgezien van het optreden op KIT in Duitsland)

de support vind ik er ook niet echt bijpassen, wel een toffe band, Novembers Doom, maar goed.

Zin in

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-04-2008 11:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Was je op afgelopen KIT?

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 18-04-2008 11:10 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Nee helaas niet, tentamens.

HellsBells
Usericon van HellsBells
Posted 18-04-2008 12:17 by HellsBells Wijzig reactieProfiel van HellsBellsQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 11:04 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
vette shit forbidden, wel een kut support zeg. zet dan exodus van afgelopen maandag en forbidden samen of iets anders Heathen/Flotsam? hebben laatst daar ook al gespeeld toch? Geen novembers doom.

Dan kom je toch wat later. Ik zie het probleem niet zo.

Ik lees net dat GOD niet meekomt, maar dat Chris Kontos drumt tijdens deze tour. Ook geen verkeerde drummer dacht ik zo.

[Dit bericht is gewijzigd door HellsBells op 18-04-2008 12:21]

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-04-2008 16:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dus ook geen Gene op Graspop?

pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 22-04-2008 16:37 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Neh, waarschijnlijk ook niet. Is wel sund, ik had 'm graag zien spelen. Tjakkaaa, kaartje binnen.

HellsBells
Usericon van HellsBells
Posted 22-04-2008 16:50 by HellsBells Wijzig reactieProfiel van HellsBellsQuote dit bericht

voorverkoop is gestart bij ticket service.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-05-2008 18:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En ook Fuelblooded speelt als support

HellsBells
Usericon van HellsBells
Posted 01-07-2008 21:02 by HellsBells Wijzig reactieProfiel van HellsBellsQuote dit bericht

vrijdag dus.....

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-07-2008 21:07 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

op Graspop vond ik de zang enorm tegenvallen, alle hoge stukken werden niet gedaan

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 02-07-2008 0:23 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Ja, maar daar ging ik stiekem toch al van uit. Ik had een stuk van het optreden live gevolgd op de site van Graspop, en afgezien van de zang klonk het toch retestrak en energiek! Maar we zullen zien...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com