|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben benieuwd vrijdag. Op Graspop ben ik na 3 nummers weggelopen.... I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: misschien moeten ze dan gewoon niet meer re-unieëren In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
+ 1 In Dynamo hebben ze wel mooi tijd voor nummers van alle releases. Distortion en Green bevatten ook miskende parels (voor de zwijnen) Zaterdag Waldrock est 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Doe pongel! |
|
quote: Valt nog te bezien: Laaz Rockit was de eerste reünie-tour ook niet echt als vanouds (laat staan als in de Know Your Enemy/Annihilation Principle tijd). Maar Mike heeft z'n strot inmiddels aardig geruggevonden en de nieuwe CD mag er wezen. Als Craig en Russ er met Forbidden ook echt werk van willen maken en de geruchten over een nieuw album waar zijn, wil ik ze best nog een jaar geven om hun oude vorm terug te vinden - helemaal als ze met materiaal aan kunnen komen dat net zo sterk is als FE/TiF. Geen Thrash band die na 1991 met zulk sterk materiaal aan kwam zetten... |
|
hoe laat speelt Forbidden? |
|
quote: Volgens mijn lijstje om 21u45. |
|
zin an |
|
quote:Neem Stocky mee en schop hem het podium op als Russ het niet haalt Afijn, ik ben richting Dynamo nu |
|
het was 100x beter dan op Graspop, vette show! |
|
Ben dan weer benieuwd naar morgen. Op hellfest was het wel goed, op Graspop minder. |
|
GVD! Concert van het jaar - daar gaat niks meer overheen! Nou eens kijken of er tussen m'n 1500 foto's wat aardigs zit |
|
zo, dat was echt super zeg. een nagenoeg perfecte setlist, goede uitvoeringen, goede sfeer etc etc. kom nog maar een keer zou ik zeggen. novembers doom was ook erg goed vond ik, ik had nog nooit van die band gehoord maar het viel niet tegen!. de 1e band was "iets minder". |
|
vet!! forbidden rules op graspop met scheef oog gekeken, maar hier in een zaal vol thrashers dat is gewoon een hoogepunt. kon echt niet stuk wat een setlist (zo'n beetje heel point of no return best off cd.), sfeer en een goed geluid. lekker beuken (nog) meer oude thrash in dynamo gewenst http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Klasse optreden, vorige week op Graspop moeten missen vanwege een woninginbraak. Tenminste een band die wel de setlist speelt die fans willen horen. Wellicht kwam Forbidden in een kleine zaal dan ook beter over dan op het hoofdpodium van Graspop. |
|
Geweldige show gisteren: Fuelblooded is natuurlijk een prima band, maar dat kwam er gisteren minder uit, November's Doom was ook erg vet, maar Forbidden... In het begin even een minder geluid, maar zo'n beetje de hele debuut gespeeld, en een enorme sfeer door pits en stagedivers. Wat Martin al zei, concert van het jaar! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Even een paar willekeurige (niet de beste van de 1500) foto's eruit gepikt om snel hier neer te pleuren (moet ook nog door de plaatjes van Death Angel van donderdag heen...): |
|
Ik moet mijn woorden helemaal terug nemen. Te gekke show!!!!!!!!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Een geweldig optreden van Forbidden, een van de beste concerten die ik dit jaar heb gezien. Ik vond Novembers doom ook best ook, had ze nog nooit eerder gezien. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ja, dat was een heerlijk avondje! |
|
Eindelijk: 160 foto's van Forbidden (en 10 van November's Doom) on line: http://home.unet.nl/martin/Forbidden/Forbidden.html (kwam helaas door alle verkeer pas halverwege ND's set aan...) |
|
quote: He, je zei paar post hierboven dat je ook foto's had van Death Angel in Patronaat. Heb je die ook online staan? |
|
quote: Ja, nu wel - is alleen geen apart topic waard: http://home.unet.nl/martin/DAHaarlem/DAHaarlem.html |
|
quote: Thanks! Was gaaf concert! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |